Grubo splanowana głowica-Jaką dać Usczelkę pod głowicą

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Pawełgolfgreen » 13 maja 2012, o 11:07

No właśnie spec powiedział że jak 1mm splanowanie było głowicy to trzeba będzie dać przynajmniej 2mm grubości uszczelki bo 1.76 mm będzie za cienka. Więcej informacji nie dostałem od warsztatu głowicy
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

 

Postprzez Kutasinski » 13 maja 2012, o 11:38

No,ale twierdzisz,że z głowicą wszystko OK..
Wszystko OK,czyli wysokość głowicy OK,zawory przylegają jak trzeba,zachowane są wszystkie kąty-wtedy nie może być mowy o wątpliwościach.
W ogóle co to za warsztat,że jeździsz z głowicą,jeździsz kupować uszczelkę..
Jakaś paranoja.
550 pln to sporo pieniędzy za ogarnięcie głowicy,no,chyba że też jakieś popychacze wymieniałeś..
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boleK1315 » 13 maja 2012, o 12:00

Kutasinski napisał(a):No,ale twierdzisz,że z głowicą wszystko OK..
Wszystko OK,czyli wysokość głowicy OK,zawory przylegają jak trzeba,zachowane są wszystkie kąty-wtedy nie może być mowy o wątpliwościach.
W ogóle co to za warsztat,że jeździsz z głowicą,jeździsz kupować uszczelkę..
Jakaś paranoja.
550 pln to sporo pieniędzy za ogarnięcie głowicy,no,chyba że też jakieś popychacze wymieniałeś..


Wyobraź sobie, że są klienci, którzy mają pretensje do warsztatu, np. o czas, pieniądze itd.
Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy. Tak samo z pieniędzmi. Jako warsztat kupujesz najlepsze części bo wiesz, że to będzie chodzić po odpowiednim montażu. Natomiast klient z mordą, że go tniesz na częściach. Ot cała filozofia tej sytuacji. Co raz więcej warsztatów tak robi.

Jeżeli zachowali wymiary to zakładaj głowice na tą uszczelke.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez trollu » 13 maja 2012, o 12:06

boleK1315 napisał(a):Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy.

dla mnie sytuacja jest prosta, mówię gościowi że za 2 dni może przywieźć głowice bo wcześniej nie ma czasu, tyle że każdy chce 1000 klientów dziennie obrobić a się nie da
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez boleK1315 » 13 maja 2012, o 13:30

To kwestia osoby, która przyjmuje głowice. Czasami w okolicy też nie ma 5 zakładów tylko 1 - 2 maks.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez zybi » 13 maja 2012, o 13:36

Co do głowicy to zakładaj na tą uszczelkę co masz i na pewno będzie ok,jeśli wymienione było wszystko co piszesz i szczelnosc sprawdzona. Nie kombinuj z uszczelkami
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kutasinski » 13 maja 2012, o 16:22

boleK1315 napisał(a):
Wyobraź sobie, że są klienci, którzy mają pretensje do warsztatu, np. o czas, pieniądze itd.
Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy. Tak samo z pieniędzmi. Jako warsztat kupujesz najlepsze części bo wiesz, że to będzie chodzić po odpowiednim montażu. Natomiast klient z mordą, że go tniesz na częściach. Ot cała filozofia tej sytuacji. Co raz więcej warsztatów tak robi.

Jeżeli zachowali wymiary to zakładaj głowice na tą uszczelke.


Wyobrażam sobie,że generalnie świrów jest coraz więcej,natomiast nie bardzo rozumiem,o co chodzi założycielowi tematu.
Utrzymuje On,że głowica jest OK,co ma gwarantować wydanie 550 :-o zł na jej regenerację a warsztat wybrzydza rzekomo...
O ile w przypadku Diesla można mieć zagwozdkę co do grubości uszczelki (choć istnieją jasne kryteria jej doboru-wystawanie tłoków), to z benzyniakiem albo rybka albo pipka.
Trzyma wymiar albo nie trzyma i nie ma cudów.
Jak nie trzyma, to Kolega może ją jeszcze pozłocić a i tak całość będzie do bani.
Więc niech fachmaister zmierzy głowicę i tyle.
Albo niech po prostu założy-klient takową dostarczył-nie powinien mieć więc pretensji co do skutków.
Utrzymuję swoje zdanie-po co oddawać auto do warsztatu,jeśli na własną rękę planuje się głowicę,kupuje uszczelkę..Paranoja!
Odpowiedzialność za skutki drutowania-w 100% rozmyta.
Teraz np. w takim warsztacie :lol: niech,dajmy na to,źle dokręcą głowicę (tak czysto teoretycznie..),uszczelkę wydmucha po 200km, klient z reklamacją a warsztat?
-Taką żeś Pan kupił!
Tak samo z głowicą-jeden regenerował,umawiał się z klientem,drugi zakłada..
Bez obrazy,prowadząc taki warsztat, takiego klienta olałbym.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 46 gości

cron