Moderator: Moderator
Kutasinski napisał(a):No,ale twierdzisz,że z głowicą wszystko OK..
Wszystko OK,czyli wysokość głowicy OK,zawory przylegają jak trzeba,zachowane są wszystkie kąty-wtedy nie może być mowy o wątpliwościach.
W ogóle co to za warsztat,że jeździsz z głowicą,jeździsz kupować uszczelkę..
Jakaś paranoja.
550 pln to sporo pieniędzy za ogarnięcie głowicy,no,chyba że też jakieś popychacze wymieniałeś..
boleK1315 napisał(a):Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy.
boleK1315 napisał(a):
Wyobraź sobie, że są klienci, którzy mają pretensje do warsztatu, np. o czas, pieniądze itd.
Robisz uszczelkę pod głowicą, wieziesz do planowania, a tutaj bach i 3 dni głowica leży nie ruszona bo tyle roboty, a klient z mordą dlaczego nie zrobione i w żaden sposób nie przetłumaczysz, że nie możesz nic zrobić bo nie od ciebie to zależy. Tak samo z pieniędzmi. Jako warsztat kupujesz najlepsze części bo wiesz, że to będzie chodzić po odpowiednim montażu. Natomiast klient z mordą, że go tniesz na częściach. Ot cała filozofia tej sytuacji. Co raz więcej warsztatów tak robi.
Jeżeli zachowali wymiary to zakładaj głowice na tą uszczelke.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 46 gości