grzeje sie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez neo2223 » 20 sie 2008, o 17:13

słuchaj u mnie jak był zimny silnik to poziom płynu w zbiorniczku jest pomiedzy min a max po uruchomieniu silnika poziom płynu sie podnosi do max nie wiem czy to normalne.
Temperatura na wolnych obrotach dochodzi do 80 90 stopni mówie o takim 5 minutowym urichomionym silniku na wolnych obrotach. podejrzewam ze albo jest trafiony termostat albo przypchaną chłodnice. gdyby wypluł uszczelke były by twarde weze a sa miękkie, moze sie myle
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

 

Postprzez mani51 » 20 sie 2008, o 17:56

nie mylisz się tylko jak w koncu u ciebie jes z tą temperaturą 100-100 czy 80-90 bo różnie piszesz. Według mnie powinno się zacząć od uruchomienia silnika bez korka- jeśli do włączenia się wentylatora płynu nie wywali to z układem jest wszystko ok a jeśli wywali to może być wina termostatu,wyjmij termostat i odpal bez niego. Jeśli teraz wywali płyn to zatkana chłodnica lub jakiś kanał i to porządnie.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez das » 20 sie 2008, o 18:19

mani51 napisał(a):piotrekk napisał/a:
silnik po przejechaniu kilometra ma 110 stopni na zegarze i nie wchodzi na obroty( muli sie)
a masz dobrze załozony pasek klinowy? pompa wodna powinna sie krecic w prawo ;-)
das
Avatar użytkownika
das
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16 lis 2007, o 01:50
Lokalizacja: katowice

Postprzez neo2223 » 20 sie 2008, o 21:32

nie z paskiem i papa wszystko oki
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez piotrekk » 20 sie 2008, o 22:16

ale jak moge w najprostrzy sposób sprawdzić czy pompa wody jest ok???
:-(
piotrekk
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 12:15
Lokalizacja: ziębice

Postprzez neo2223 » 20 sie 2008, o 22:29

odkręć korek wlewu płynu uruchom silnik i bedziesz widział czy wypływa płyn z wezyka powrotu
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez mani51 » 21 sie 2008, o 07:30

widzę że nie czytasz postów w swoim temacie wcześniej Ci napisałem jak sprawdzić pompę-dokładnie tak jak napisal neo2223,
w tym silniku jaki masz jeśli gdzieś się obok niej nie leje i nie słychać łożyska to raczej jest dobra, chyba że połamały się łopatki w co wątpię
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez piotrekk » 21 sie 2008, o 09:33

nie leci nic z wezykaq
piotrekk
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 12:15
Lokalizacja: ziębice

Postprzez mani51 » 21 sie 2008, o 09:50

nawet jak przegazujesz? spróbuj go przedmuchać może się zatkał bo jest dość cienki
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez neo2223 » 21 sie 2008, o 14:13

jak nic nie leci ti pompa nie podaje krótko mówiac pompa kaput
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez mani51 » 21 sie 2008, o 15:02

jedyne co może paść w w pompie to łożysko lub uszczelniacz. jeśli to łożysko to będzie głośniej chodzić a gdy się zatrze to jest po silniku bo pompa w 1,6 ABU jest napędzana z paska rozrządu...jeśli wyciągniesz pompę i będą wszystkie łopatki całe to szkoda twojej roboty i kasy na nową pompę bo to nic nie da w silniku ABU. Przegazuj i zobacz czy leci ale najpierw przedmuchaj ten wężyk od przelewu. Jeśli leci na większych obrotach to odkreć ten cały kruciec co jest w nim termostat i czujnik temp od silnika i go przeczyścić.W między czasi sprawdź termostat w jakimś garnku podgrzewaj wodę i zobacz czy się otworzy, jak byś miał termometr to sprawdź przy jakiej temperaturze się otwiera powinien się otworzyć przy 84 stopniach i tak ma być na nim napisane!!!!! jeśli jest inaczej to masz zły termostat Termostat załóż przed przykręceniem króćca spowrotem do silnika bo tak będzie Ci go łatwiej założyć i dobrze ustawić...i na boga nie wymieniaj wszystkiego jak leci tylko podejdź do tego na spokojnie-to nic nie kosztuje
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez neo2223 » 21 sie 2008, o 18:31

kiedys próbowałem wymienic łozysko w pompie skonczyło się to wyłupaniem korpusu było tak zapieczone a kila razy się udało wyprasowac bez problemu ale tu jest ryzyko ze po wymianie uszczelniacza włąsnie na nim moze puszczec

[ Dodano: 2008-08-21, 18:32 ]
mani dobrze radzi podchodź do tego ze stoickim spokojem i rozwaga bo cos spieprzysz
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron