gusi się na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

gusi się na LPG

Postprzez bibek » 25 wrz 2012, o 20:29

Odpalam na benzynie dodaje gazu żeby mi się przełączył na LPG i zaczyna mi się dusić a jak się dobrze rozgrzeje to nawed dobrze chodzi. Co to może być za przyczyna ?
bibek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 06:53
Lokalizacja: Pleszew

gusi się na LPG

 

Postprzez Opik » 25 wrz 2012, o 21:43

Nawet dobrze, tzn?
Różne mogą być powody takiego zachowania, przede wszystkim trzeba przejrzeć elementy od gazu - parownik, filterek
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez authority » 25 wrz 2012, o 21:46

Ile masz przejechane na tym parowniku, ewentualnie kiedy były wymieniane membrany w parowniku? Kiedy były wymieniane świece i przewody WN?
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez bibek » 25 wrz 2012, o 23:40

tzn. ma dobre obroty, silnik pracuje równo ale jak dłużej pochodzi to zaczyna go coś dusić

[ Dodano: 2012-09-25, 22:45 ]
Ile masz przejechane na tym parowniku itd to ci nie powiem bo auto nie dawno kupione ale gaz był założony w 2007r. świece nie dawno wymieniłem wraz z kablami
bibek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 06:53
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez authority » 25 wrz 2012, o 23:52

Bardzo prawdopodobne, że membrana jest już sztywna (czyt. zużyta) i nie pracuje jak powinna. Warto ją wymienić nawet dla lepszych osiągów, niższego spalania i głowicy zaworów. Możesz spróbować odkręcić trochę śrubę, tą dużą, od parownika i zobaczyć jak będzie chodził. Przewody i świece jakiej firmy założyłeś?
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez pietrasiak2 » 26 wrz 2012, o 07:06

JW koledzy piszą wymień filterek gazu koszt ok 8 zeta, , ja proponował bym zlać syf z parownika i zobaczyć czy dalej niedomaga dopiero za resztę się brać :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Opik » 26 wrz 2012, o 13:35

się podepnę, jak zlać syf z parownika i czy trzeba coś przy tym robić? Wyciągać go, rozbierać itp ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 26 wrz 2012, o 14:37

Na dole parownika masz śrubkę do zlewania syfu na ciepłym zakręcasz butlę i wykręcasz śrubkę syf wylewasz zakręcasz i odkręcasz zawór na butli :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Opik » 26 wrz 2012, o 14:39

chyba się skuszę niebawem
a idzie dostać się do parownika (w jakim stanie są membrany) bez jego demontażu ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez authority » 26 wrz 2012, o 14:57

Opik, bez demontażu nie da rady zobaczyć w jakim stanie są membrany.
Avatar użytkownika
authority
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 00:28
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Radekb351 » 1 paź 2012, o 19:22

Opik, mazut spuszczaj na rozgrzanym parowniku tylko uważaj żeby się nie poparzyć i odłącz akumulator.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości