Moderator: Moderator
no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszajpaliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
Jakaś nowa teoria benzyniak na biegu jałowym kotłuje sporo,znacznie więcej niż przy hamowaniu silnikiem.Dizelek na luzie pali mało ale najbardziej ekonomiczne jest hamowanie silnikiem.paliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
pawelek03576 napisał(a):no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszaj
Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta
sweetboy90 napisał(a):Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta
sorki ale ja nie rozumiem... przeciez jak masz luz to tez puszczasz pedal gazu...
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość