hamowanie silnikiem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

hamowanie silnikiem

Postprzez Ryjek » 9 lut 2011, o 21:28

Witam troche rozkminiam sytuacje hamowania silnikiem na gazie wiadomo ze jak sie hamuje silnikiem na benzynie i obroty nie spadna ponizej mniej wiecej 1500 to nie pobiera on paliwa a jak jest z gazem ktos madrzejszy wie?
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

hamowanie silnikiem

 

Postprzez czaro » 9 lut 2011, o 21:52

Pewnie tak samo bo to też rodzaj paliwa.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 9 lut 2011, o 21:56

LPG pobierany jest w zależności od podciśnienia stwarzanego w cylindrach, więc może trochę mniej gazu ci wciągnie, ale nie powiedziałbym, że przy hamowaniu silnikiem przestanie ci całkowicie brać LPG.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez paliwo » 9 lut 2011, o 22:05

trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez sweetboy90 » 9 lut 2011, o 22:14

a ja gdzies czytalem a nawed powiem wiecej... ktorys z znas dal chyba link do strony gdzie jakis fachowiec sie wypowiadal (o ile dobrze pamietam) ze jak sie hamuje silnikiem to mniej pali niz na luzie... bo jak auto jedzie to samo sie podtrzymuje (nie zgasnie) a jak jest na luzie to pobiera paliwo zeby nie zgasl czy jakos tak :looka: w kazdy razie o to tam chodzilo

[ Dodano: 2011-02-09, 21:21 ]
o prosze... znalazlem :cwaniak:
http://www.golf3.pl/topics20/jak-zmniej ... t28146.htm
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo

Postprzez pawelek03576 » 9 lut 2011, o 22:22

paliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszaj :ok:
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Miękus82 » 9 lut 2011, o 22:50

paliwo napisał(a):trochę mniej spali tak samo i jak na luz wyzucisz to o wiele mnie spali niż jak będziesz hamował silnikiem ale i tak trochę spala.
Jakaś nowa teoria :zdziwko: benzyniak na biegu jałowym kotłuje sporo,znacznie więcej niż przy hamowaniu silnikiem.Dizelek na luzie pali mało ale najbardziej ekonomiczne jest hamowanie silnikiem.
Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI

Postprzez Ryjek » 10 lut 2011, o 17:13

to ze hamowanie silnikiem na benzynie czy dislu jest bardziej opłacalne niz wrzucenie na luz, to w to uwierze bo tez o tym slyszalem ale własnie instalacje gazowe sa troche mniej zaawansowane czy jak to nazwac i ciekawi mnie wlasnie rzecz jak przy gazie :P
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez Sivy » 10 lut 2011, o 17:31

pawelek03576 napisał(a):no to teorie wymyśliłeś przejedź się kiedyś samochodem (benzyniakiem z wtryskiem albo nowszym dieslem) z komputerem pokazującym spalanie i jadąc na biegu puść gaz spalanie pokaże 0.0 a jeśli wrzucisz na luz to zawsze coś będzie palił na początek dowiedz się co i jak a później takie teorie wygłaszaj


To jest bardzo proste, puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta, układ zasilony paliwem.
Jak jest na gazie nie wiem, wiec nie wypowiem sie.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez sweetboy90 » 10 lut 2011, o 19:33

Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta

sorki ale ja nie rozumiem... :oops: przeciez jak masz luz to tez puszczasz pedal gazu...
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo

Postprzez pawelek03576 » 10 lut 2011, o 21:28

sweetboy90 napisał(a):
Sivy napisał(a):puszczasz pedał gazu - przepustnica zamknieta czyli paliwo nie dociera do ukladu .Bieg jałowy czy tez luz - przepustnica otwarta

sorki ale ja nie rozumiem... :oops: przeciez jak masz luz to tez puszczasz pedal gazu...

jak masz na luzie to silnik pobiera paliwo żeby pracować a jak masz wrzucony bieg i puszczony gaz to wtedy silnik jest "napędzany" przez koła
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez sweetboy90 » 10 lut 2011, o 22:12

no wlasnie tak myslalem ale nie rozumialem wypowiedzi kolegi Sivy, o tym puszczaniu gazu, poprostu nie zrozumialem ;-) ale juz jest ok
Avatar użytkownika
sweetboy90
Badacz tematu
 
Posty: 329
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 19:51
Lokalizacja: Śrem Ostrowo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości