Instalacja do Golfa 3 1.8

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Instalacja do Golfa 3 1.8

Postprzez northwest » 11 kwi 2013, o 15:35

Witam serdecznie,
2 dni temu kupiłem Golfa 3 z silnikiem 1.8 (75KM) 1997r... :) Autko fajne, tylko dużo pali :-(
Zastanawiam się nad założeniem instalacji LPG do tego autka...

W internecie znalazłem informację iż do tego samochodu wystarczy II generacja (ok 1500zł). Popisałem dzisiaj po paru warsztatach montujących LPG i chcą montować mi jakieś instalacje sekwencyjne... Wszystko fajnie, tylko są strasznie drogie (2200-2500 zł)...

Orientujecie się może jaka faktycznie instalacja tam musi być?
ps. STAG to dobra firma?

Z góry dziękuję za odpowiedź,
pozdrawiam Northwest
www.gtdesign.pl - zapraszam :-)
northwest
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 21:08
Lokalizacja: Bolszewo

Instalacja do Golfa 3 1.8

 

Postprzez trollu » 11 kwi 2013, o 16:14

było

do 1.8 nie założysz sekwencji bo nie masz wielopunktowego wytrysku, tylko 2 gen podejdzie. ja mam sekwencję staga i nie narzekam
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 11 kwi 2013, o 17:04

Stag to bardzo dobra firma, ale tak jak trollu napisał sekwencja nie podejdzie. Ja ze swojej strony polecam przejście do BRC i założenie Blosa, osiągi takie jak na pb, żaden mikserek nie ogranicza dolotu, nie ma wystrzałów gazu a do tego spalanie jest bardzo przyjemne :)

zresztą, co nie założysz, byle nie żaden mikserek z przed pół wieku ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 11 kwi 2013, o 17:14

Opik napisał(a):nie ma wystrzałów gazu


I tak w koło macieju... :dontgetit:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez northwest » 11 kwi 2013, o 17:40

BRC pewnie drogie jest (widziałem jakieś ofertówki po 2000)?

W tym STAGu sterownik jest tylko STAGa? jaki jest koszt takiej instalacji mniej więcej?
www.gtdesign.pl - zapraszam :-)
northwest
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 21:08
Lokalizacja: Bolszewo

Postprzez Opik » 11 kwi 2013, o 17:42

northwest, powiedziałbym że obie firmy to samo jakościowo/cenowo, kwestia czego serwis bliżej albo konkretna oferta

koszt instalacji... zależy od zakładu, osprzętu... jeden z tych samych części złoży za 5 stów więcej "bo się ceni", inny weźmie 2 stówy mniej, ale wsadzi taką tandetę że nigdy dobrze nie będzie. Ciężko powiedzieć
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 12 kwi 2013, o 00:15

northwest, jeżeli auto jest w dobrym stanie uważasz że warto zapłacić więcej za lepszą instalkę i znajdziesz gazownika który podejmie się założyć sekwencję do Twojego silnika który ma wtrysk jednopunktowy, to zbierz jakieś informacje o tym gazowniku czy solidny i jeśli tak to bez wahania zakładaj.
Potocznie się twierdzi że sekwencji nie da się założyć do wtrysku jednopunktowego. Jest to nieprawda. Po prostu taki zwyczaj że się nie zakłada. Pewnych plusów sekwencji nie da się wykorzystać w tym silniku ale kilka najważniejszych jak najbardziej. Czyli nie traci mocy, skład mieszanki jest cały czas dobry a strzałów niema. Konkrety na LPG-forum znajdziesz jeśli cie to interesuje.
Jeśli cię nie stać zakładaj II generację.
Blos jest ok - ale raczej dla osób które potrafią sobie same pogrzebać poregulować. I oficjalnie Blos sam nie może być, musisz mieć elektronikę sterującą - inaczej przeglądu nie zaliczy - choćby jakąś atrape żeby diagnosta miał podstawy przymknąc oko.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 12 kwi 2013, o 17:48

no dobra, założy sekwencję która nie będzie sekwencją, po prostu będzie miał 4 wtryski które leją jednocześnie. plusy w postaci braków wystrzałów itd są jak zauważyłeś.
na sterowaniu się za bardzo nie znam ale raczej nikt nie będzie kombinował z extra pisaniem mapy dla takiego patentu.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Achtel » 12 kwi 2013, o 19:44

Ja mam Golfa 1.8 tylko że 90KM 95r z instalacją LPG sekwencyjną i zapłaciłem za nią nie całe 800 zł i lata mi jak na BP. Prędkość jaką jechałem na LPG to 180km/h. Więc nie patrz na to, że czym droższa tym lepsza, patrz na firme. Bo jeśli firma jest dobra, a kupiłeś za 500 zł przykładowo to on będzie Ci szedł lepiej niż na instalacji za 2000zł z ... firmy, że tak sie wyrażę :P




*Słowa !
Ostatnio edytowano 13 kwi 2013, o 10:43 przez Achtel, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Achtel
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 16:27
Lokalizacja: NDM

Postprzez Paweu » 13 kwi 2013, o 10:40

Achtel napisał(a):sekwencyjną i zapłaciłem za nią nie całe 800 zł


Jasne. Chyba za same części. ;-)

Achtel napisał(a):Bo jeśli firma jest dobra, a kupiłeś za 500 zł przykładowo to on będzie Ci szedł lepiej niż na instalacji za 2000zł z chu*jowej firmy, że tak sie wyraże


Weź człowieku nie siej takich herezji... A i za wyrażenia leci punkcik. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 13 kwi 2013, o 23:13

Achtel, przede wszystkim zapominasz o NAJWAŻNIEJSZYCH parametrach, które trzeba zaznaczyć przed fapingiem nad daną instalacją:

- kondycja silnika
- strojenie instalacji
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ArroErtin » 16 kwi 2013, o 13:59

Achtel napisał(a):Ja mam Golfa 1.8 tylko że 90KM 95r z instalacją LPG sekwencyjną i zapłaciłem za nią nie całe 800 zł i lata mi jak na BP. Prędkość jaką jechałem na LPG to 180km/h. Więc nie patrz na to, że czym droższa tym lepsza, patrz na firme. Bo jeśli firma jest dobra, a kupiłeś za 500 zł przykładowo to on będzie Ci szedł lepiej niż na instalacji za 2000zł z ... firmy, że tak sie wyrażę :P

*Słowa !


Daj mi znać gdzie zakładają sekwencje za 800zł do 1.8 jestem już w drodze ;oo Co prawda da rade wrzucić sekwencje do 1 punktu ale cięzko znaleźć warsztat który sie tego podejmie.

Ja mam II Gen i śmigam juz od 7 lat. ;D
Variant by ArroErtin \/
http://www.golf3.pl/topics2/variant-by- ... t45194.htm

_________
Fan Eminema, 50 Centa, Dr.Dre itd. ? Zapraszam!
www.shadyrecords.pl
Avatar użytkownika
ArroErtin
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 20:14
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

- - - www.biurorachunkowemarka.pl



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości