Instalacja II gen.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Instalacja II gen.

Postprzez marcin2e » 31 sty 2015, o 19:02

Witam,

Posiadam golfa 1,6 aft z instalacja BRC II gen.
Niestety ostatnio mam problem z dokładna regulacją i zastanawiam się nad zmiana tego elektronicznego zaworu do ustawiania przepływu gazu do ręcznej (register) tak jak było to w I generacji.

Czy w tym silniku jest to możliwe?
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Instalacja II gen.

 

Postprzez łukasz1983 » 31 sty 2015, o 19:39

marcin2e, Do AFT powinna być sekwencja.Masz 2 generację,i chcesz ją jeszcze "cofnąć w rozwoju" registrem.
2 generacja,nie będzie u ciebie chodziła elegancko,a co dopiero 1 generacja,która jest do gaźnika.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 31 sty 2015, o 23:40

No właśnie chodzi bardzo dobrze tylko sam chciałbym regulować ustawienie gazu.

Czy po zakupie odpowiedniego kabla moge sam to ustawiać?
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 1 lut 2015, o 11:45

marcin2e napisał(a):Czy po zakupie odpowiedniego kabla moge sam to ustawiać?

Jasne,że tak.Mogę,ci polecić tego sprzedawcę
http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-do- ... 95724.html

Wybierasz odpowiedni wtyk,ściągasz program z netu i zaczynasz naukę ustawiania.A jaki masz w ogóle problem z gazem?Duże spalanie,muł czy co innego?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 1 lut 2015, o 15:49

Problem jest taki, że straszny muł.

Powyżej 3tys/obr to już praktycznie nie ma siły choć nie ukrywam, że nieco spalanie jest mniejsze.

W okolicy nie ma zbytnio gazowników, którzy się tym zajmują tzn tym rodzajem instalacji
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 1 lut 2015, o 16:43

marcin2e napisał(a):Problem jest taki, że straszny muł.

Powyżej 3tys/obr to już praktycznie nie ma siły choć nie ukrywam, że nieco spalanie jest mniejsze.
No tak jak pisałem wcześniej 2 generacja nie nadaje się do AFT,i stad pewnie ten muł.Jakie masz spalanie lpg w takiej normalnej jeździe?

W okolicy nie ma zbytnio gazowników, którzy się tym zajmują tzn tym rodzajem instalacji
W Warszawie nie ma gazowników,którzy umieją ustawić BRC?
No mniejsza z tym.
Ja mam Bingo M,i w mojej okolicy "majstry" nie potrafili wyregulować tak prostej instalki.Kupiłem kabel,ściągnąłem program,i sam nauczyłem się ją ustawiać.
Kup ten kabel i ucz się.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 1 lut 2015, o 22:51

Ogólnie wcześniej było wszystko ok śmigało jak trzeba tylko ostatnio się coś przestawiło i właśnie mam gaz BRC i żaden nie jest mi pomóc by dobrze to ustawić jak było dotychczas.


Chyba faktycznie będe musiał zakupic kabel i działac tylko nie wiem, która wtyczka jest odpowiednia
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 1 lut 2015, o 22:57

marcin2e napisał(a): nie wiem, która wtyczka jest odpowiednia
Podaj dokładną nazwę instalacji.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 5 lut 2015, o 23:43

Wiem tylko tyle, że jest to instalacja BRC.

Ogólnie mam już ten zaworek do ręcznej regulacji i parownik z innego auta (mój już jest dość wysłużony). Obecnie golfik baardzo słabo zbiera sie na gazie, ale spalanie spadło bardzo w dół aż chce się jeździć przy takim spalaniu.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 6 lut 2015, o 10:22

marcin2e napisał(a):Ogólnie mam już ten zaworek do ręcznej regulacji
Chłopie zapomnij o tym,bo to już w ogóle nie pojedzie.

Chcesz zmienić parownik to zrób to,ale bez regulacji się nie obędzie.
Jak nie wiesz jaki wtyk to kup ostatnią końcówkę (uniwersalna).
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 7 lut 2015, o 18:37

masakra no oszczędza na paliwie i żydzi na serwis


:cwaniak: POLAK potrafi
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 14 lut 2015, o 01:34

marcin2e, pamiętaj że najpierw ustawia się parownik, potem reguluje programowo, doraźnie to mi się zdaje że jak odkręcisz śrubę regulacyjną na parowniku to już będzie lepiej. Dopiero potem interfejsem lub samonauką. Z tym chceniem jeżdżenia bo mniej pali to nie przesadzaj akurat teraz jak LPG po 1.65 jest
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron