jak odłączyć i zdjąć butlę??

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

jak odłączyć i zdjąć butlę??

Postprzez jsobierajski » 18 maja 2010, o 18:39

Witam.

Mam taki problem że gdzieś od strony butli (z prawej) leci mi woda do bagażnika. Przypuszczam, że gdzieś w okolicach wlewu paliwa w nadkolu. Dostęp od jednej jaki i drugiej strony jest fatalny.
Jedyny pomysł jaki mam to zdemontować butlę gazu i zobaczyć, co jest grane.

Nie wiem jak się za to zabrać, a nie stać mnie żeby jechać do gaziarza.

Więc pytanie jest jak zdemontować i odłączyć butlę od instalacji, a później w drugą stronę ?? :P
jsobierajski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 15:37
Lokalizacja: Łódź, EL

jak odłączyć i zdjąć butlę??

 

Postprzez mani51 » 18 maja 2010, o 19:12

co do bagażnika to najczęściej winna jest uszczelka lampy tylnej, sam tak miałem i już kilka razy czytałem o tym na forum.
nie ma możliwości żeby woda dostawała się od wlewu paliwa do bagażnika

[ Dodano: 2010-05-18, 19:13 ]
poza tym gdzieś zginał Twój post o tych przeciekach do kabiny a tam chciałem Cię zapytać czy masz szyber. Miałem chwilowy problem z netem a jak wróciłem to tematu już nie było tylko znalazłem ten
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez jsobierajski » 18 maja 2010, o 19:33

Do bagażnika leci mi przez jakąś dziurę w nadkolu, a pod tym tunelem-wężem od wlewu paliwa, bo od środka widać jakąś piankę poliuretanową (ktoś już chyba próbował to robić). Podczas jazdy po mokrym asfalcie, to słyszę z tyłu po prawej dźwięk jakbym miał otwarte okno, a wszystkie są pozamykane.

a co do lampy, to ten temat już przerabiałem

Mam szyber, ale tam jest sucho (co dziwne w tych samochodach), a tu link do tamtego tematu: http://www.golf3.pl/topics6/problem-z-p ... t26432.htm
jsobierajski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 15:37
Lokalizacja: Łódź, EL

Postprzez pablomed » 18 maja 2010, o 20:50

przy butli jest tzw wielozawór, są na nim dwie śruby do zakręcenia wpływu i wypływu lpg. Zakręcasz je i mozesz odkręcać przewody od lpg oraz wyjmowac zbiornik bez strachu. Tylko wiesz, to jest gaz, potem trzeba to szczelnie połączyć na nowo co czasem się nie udaje jak się końcówki wyrobią - i wówczas trzeba na nie założyć na konce przewódów lpg nowe tzw baryłki i dopiero zakręcać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 18 maja 2010, o 22:56

pablomed, a jak sie te baryłki zakłąda ? chce wykorzystac przewody miedziane do czegos innego i niewiem jak je zarobic by kilka podpiąc pod 1calowom rurke ma to byc kolektor słoneczny możęsz opisac bądz podesłąc link?

[ Dodano: 2010-05-18, 22:58 ]
aha u mnie jest tylko jeden zarór jedna śruba
cośniby takiego u mnie siedzi
Obrazek
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 22 maja 2010, o 21:46

wystarczy ją założyć na koniec przewodu, wcześniej oczywiście nakrętka. I zakręcając dopychać trochę przewód do zaworu, baryłka sama się zaciśnie. Kupujesz ją pod grubość zewnątrzną przewodu miedzianego
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

cron