Jak zwykle problem z obrotami.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 3 lis 2011, o 14:05

lantos napisał(a):trollu a Ty w swoim ADY masz sekwencje

yhy, stag. na razie zrobiłem chyba z 12-13kkm i nie ma żadnych problemów
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez trojeczkaGT » 4 lis 2011, o 23:01

hmmmm powiem tak chyba sie udalo :D

po pierwsze za kolektorem jest jakas taka rurka zaslepiona guma ;/ nie wiem po co ona tam ale byla luzna i dokrecilem a potem odlaczylem akumulator poczekalem az wystygnie wykrecilem nastawnik przepustnicy (silniczek krokowy) rozebralem "wykapalem" go w wd40 i bezposrednio z innego akumulatora cofnalem go max jak sie da i wkrecilem i potem odpalilem na pb i czekalem az sie zagrzeje pojezdzilem dodatkowo na pb i dzis zrobilem 300 km na lpg i zero problemow baaa nawet na pb jest super. wiec chyba po wielu problemach sie udalo.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez DINXON » 17 lis 2011, o 12:22

witam mam problem jak silnik jest zimny to i w gazie i w paliwie nie chce chodziz gaz wiadomo potrzebuje temperatury wiekszej a paliwo przez chwile trzyma obroty tak 950-1000 i po chwili spada tak od 450-100 sie wacha jak rusze to pierwsze lepsze swiatla wzocam bieg jałowy i nawet zgasnie gdy tem. wzrosnie do okolo 60 stopni jak renka odja chodzi jak marzenie trzyma rowno 900 a w gazie 1000 a jak rano odpalam to chodzi jak czołg pomocy :cisza:

[ Dodano: 2011-11-17, 11:25 ]
wymienilem czujnik temperatury swiece przewody filtry cewke zaplonowa aparat zaplonowy :?:
DINXON
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 12:02
Lokalizacja: poznań

Postprzez Emiczka » 17 lis 2011, o 19:41

Dinxon ja tak mam cały czas ale niestety mam do wymiany potencjometr przepustnicy i mi na benzynie nie chce chodzić szczególnie teraz w zimę masakra jakaś.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez DINXON » 17 lis 2011, o 21:01

musze do elektryka jechac bo ponoc musze miec adaptacje przepustnicy zrobiona i regulacje lub do wymiany uszczelke pod przepustnica
DINXON
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 12:02
Lokalizacja: poznań

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 80 gości