Jaki LPG do silnika 1,6 101KM AKS

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Jaki LPG do silnika 1,6 101KM AKS

Postprzez Palmoster » 5 cze 2012, o 14:37

Czy do silnika 1,6 o mocy 101KM i symbolu AKS muszę zakładać sekwencje? Czy wystarczy instalacja drugiej generacji?

Jeśli wymagana sekwencja to pozamiatane :/ Ale jeśli nie to mam jeszcze jedno pytanko ;)

Czy znacie jakiś zakład w Łodzi, który polecacie. Bo pisałem maila do BRC i oni do tego modelu zakładają tylko sekwencję. Stefanowski jest dla mnie za drogi. Potrzebuję taniej instalacji gazowej która jakoś podoła ;)

PS Czy po za kosztem założenia są jakieś wydatki? Czy muszę od razu robić przegląd techniczny w stacji kontroli pojazdów oraz czy kosztuje coś wbicie w dowód, że mam lpg?
Avatar użytkownika
Palmoster
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2011, o 09:27
Lokalizacja: Łódź

Jaki LPG do silnika 1,6 101KM AKS

 

Postprzez trojeczkaGT » 5 cze 2012, o 15:17

jezdza na II gen na takich silnikach ale lepiej sekwencje bo jest do takich silnikow poprostu.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Palmoster » 9 cze 2012, o 10:43

Czy to oznacza, że normalnie mogę ładować LPG 2 gen? Bo na sekwencję po pierwsze mnie nie stać a po drugie nie opłaca się bo nawet nie zwróci mi się koszt instalacji. Autem planuję pojeździć z 2 lata robiąc ok 15tyś km rocznie z czego 95% przebiegu w centrum miasta stojąc w korku (spalanie beny ok 11l/100km).
Avatar użytkownika
Palmoster
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2011, o 09:27
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablos » 9 cze 2012, o 11:04

ja mam silnik 1.6 AFT 101KM podobny trochę do twojego i tez mam instalacje 2 gen i nie ma problemu z jazda na LPG, wiadomo na sekwencji autko bylby troszke bardziej zrywniejsze ale to wszystko zależy od warsztatu i dobrej regulacji ja kupilem juz autko z taka instalacja i spalanie zamyka sie w 10-11 l gazu.
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Palmoster » 9 cze 2012, o 13:17

Bardzo się różnią te silniki? Bo AEK wygląda już zupełnie inaczej. A na pierwszy rzut oka AKS i AFT wyglądają identycznie. Pytam pod kątem części do tego silnika. Bo stosunkowo ciężko dostać do AKS. Potrzebuję rozrząd, sprzęgło, uszczelka pod głowicą i miską olejową oraz czujnik oleju.
Avatar użytkownika
Palmoster
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2011, o 09:27
Lokalizacja: Łódź

Postprzez pablos » 9 cze 2012, o 15:13

Do AFT z cześciami nie ma problemu i raczje powinny być takie same. Zreszta niech się ktoś inny jeszcze wypowie.
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez trollu » 9 cze 2012, o 15:59

Palmoster napisał(a):Bo na sekwencję po pierwsze mnie nie stać

kup na raty, zanim spłacisz to Ci się zwróci.
Palmoster napisał(a):nie opłaca się bo nawet nie zwróci mi się koszt instalacji.

to po grzyba chcesz zakładać LPG? ja za sekwencję dałem niecałe 2k, fakt że to było rok temu ale ceny II gen i sekwencji nie różnią się jakoś dużo
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 9 cze 2012, o 21:27

Oczywiście że niema sensu ładować nic innego tylko sekwencję. Dobrze zrobiona bedzie mniej paliła LPG niż II generacja i sie to zwróci wczesniej. Licz czy się opłaca i zakładaj sekwencję albo nic. Natomiast jesli juz się zecydyjesz nie szukaj najtaniej tylko dobrze czy;li drożej na lepszych komponentach. Szczegóły znajdziesz w necie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Palmoster » 10 cze 2012, o 07:21

W moim mieście (Łódź) dobra sekwencja (BRC) kosztuje kupe kasy... O to email, który otrzymałem od serwisu gdy napisałem zapytanie o cenę:

Kod: Zaznacz cały
Do zaproponowanie mamy system sekwencyjnego wtrysku gazu firmy BRC model
Sequent 24 MY 11 w skład wchodzi:
-Sterownik BRC sequent 24.11
-reduktror BRC genius mb
- wtryskiwacze BRC MY 09 ( nowa cicha technologia)
- zbiornik firmy STAKO najwyższa jakość, do wyboru , my proponujemy zbiornik
w miejsce koła zapasowego
Koszt tego zestawu wraz z montażem wynosi 2700 złotych brutto z FV,
homologacją, TDT, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów i krajowa gwarancja
w 60 punkach sieci BRC.
Do tego modelu samochodu montujemy tylko sprawdzony zestaw.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony gdzie umieszczone są zdjęcia z
wybranych modeli aut których dokonywana była konwersja LPG w naszym
warsztacie.


2700zł to nie jest nie całe 2k a prawie 3k...


PS Na razie lpg musi poczekać bo silnik zaczął gubić olej i sprzęgło do roboty... A już miałem nadzieję, że będę miał lpg :/
Avatar użytkownika
Palmoster
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 28 gru 2011, o 09:27
Lokalizacja: Łódź

Postprzez trollu » 10 cze 2012, o 11:25

no a co myślałeś, BRC trochę kosztuje. ja mam staga i nie narzekam.
pablomed napisał(a):drożej na lepszych komponentach

już nie raz pisałem, co z tego że ktoś kupi instalację ze złota jak da do założenia gazownikowi który nie wie jak to powinno być złożone? ja jak na razie instalke mam lekko ponad rok, prawie 30kkm najechane i nie ma problemu a nie mam instalki za worek pieniędzy jak niektórzy radzą
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 10 cze 2012, o 22:48

No właśnie koledze zaproponowano instalację BRC, łącznie z firmowymi wtryskiwaczami BRC które sa obecnie bardzo dobrej jakości nie tak jak dawniej. To jest instalacja z górnej półki, sam się o taką pokusiłem do Mondeo mk3 V6 i nie narzekam.
A tu do starszego golfika trzeba poszukać coś tańszego. Tańszą polską elektronikę od STAGA i dopilnowac tylko porządnych wtryskiwaczy reszta mniej ważna. To się nawet w drogim Kraku za 2300 zrobi. Ale taniej niema już co szukać. Opcja nie dla każdego to samodzielny montaż i załatwienie papierów od montażysty.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości

cron