Jaki silnik do gazu 1,6 czy 1,8 ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez eskris » 6 kwi 2012, o 12:03

To jak to z tym jest większa pojemność tyle samo pali co mniejsza ?
eskris
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 17:18
Lokalizacja: Polska

 

Postprzez trollu » 6 kwi 2012, o 12:14

eskris napisał(a):To jak to z tym jest większa pojemność tyle samo pali co mniejsza ?

a tak to jest że auto do swoich gabarytów potrzebuje jakiegoś tam silnika żeby jakoś jechało. ja jak czytam co wypisują tutaj właściciele 1.4 czy 1.6 to nigdy bym swojego 2.0 nie zamienił bo oszczędność żadna,niby silnik mniejszy a spalanie jak u mnie a jakby sie wybrać np w trasę z kompletem osób to takie 1.4 nie ma żadnego podejścia, ani w tempie jazdy ani w spalaniu. może na częściach taniej wychodzi bo w GTI czujników trochę więcej, niektóre części droższe ale do golfa 1.8 to minimum a 2.0 wg moich obserwacji jest optymalne
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Radekb351 » 6 kwi 2012, o 13:09

bryan92 napisał(a):Jeśli chodzi o moc, pewnie zostanę wyśmiany, ale powiem Wam że to 120km/h silniki idą równo.


Po pierwsze tu nikt nikogo nie wyśmiewa. (Chyba ze za wiejski tuning)

Po drugie nie chce mi się troszkę wieżyc ze 1.8 Abs z krótka skrzynią dał się 1.6, ale jest wiele czynników np. źle wyregulowany gaz, stan silnika, kierowca.
Najlepiej by było gdyby kilka samochodów np dwa z 1.6 i dwa z 1.8 zrobiło kilka przejazdów wtedy wyniki były by bardziej miarodajne.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez PabloSBT » 6 kwi 2012, o 18:32

eskris napisał(a):To jak to z tym jest większa pojemność tyle samo pali co mniejsza ?

jeśli masz małą pojemność i mniejszą moc to musisz cisnąć samochód żeby jakoś jechał gdy masz większą pojemność i moc i co z tym idzie większy moment obrotowy to nawet pod górę możesz lekko dotykać gaz zmieniać biegi co 2500 i będzie dobrze jechał a w 1.4 trzeba go butować i martwić się czy podjedzie czy nie podjedzie :P a spalanie wtedy wzrasta i to o dużo :) 1.4 i 1.6 to według mnie w golfach nie wypał za mała moc jak na taki samochód i dla tego tyle palą co 1.8 czy nawet 2.0. Ostatnio często jeżdżę w trasy i powiem szczerze że myślałem o tym żeby sprzedać ten samochód i kupić inny z mocniejszym silnikiem ale też z grupy vw :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez bryan92 » 6 kwi 2012, o 18:43

Zapomniałem dodać że mój silnik przeszedł mały remont, gaz firmy BRC i lekko wyprzedzony zapłon.

Wiejski tuning mnie nie dotyczy, tylko idiota chce "poprawić" Volkswagena.
Avatar użytkownika
bryan92
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 6 lip 2011, o 20:22
Lokalizacja: KGR

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości