przez pablomed » 23 maja 2012, o 23:47
mentos6660, przyjęło się że w trwałych silnikach VW pierwszy remont zespołu tłok-cylinder może polegać tylko na zmianie pierścieni, przeważnie to wystarcza na połowę tego przebiegu który już jest. Z tym że za mało info masz. Ciśnienie sprężania za koniecznością tej operacji nie przemawia, może na chwilę obecną zajmij się głowicą skoro już ją zdjąłeś, więcej być \ś wiedziała po samym teście sprężania gdybyś go zrobił z tzw próba olejową czyli po zapodaniu paru kropel oleju do cylindrów. Jeśli ciśnienie z olejem by wzrosło - to świadczyłoby to o nieszczelnych pierścieniach , jeśli nie - to o nieszczelnych zaworach i miałbyś głowicę do roboty na bank. Masz głowicę zdjętą to oddaj ją do speców niech ją sprawdzą albo sam oceń czy są luzy na prowadnicach (wychylenie cześciowo wyjętego zaworu do 1 mm.