jakie przewody?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

jakie przewody?

Postprzez silspaw » 30 paź 2008, o 13:06

Witam . Mam małe pytanko. Jakie przewodu i ilu kiloomowe stosuje sie w golfach 1.8

Pytanie drugie : Jak to jest u was z kontrolka oleju . U mnie podczas zapalania raz nie miga wcale a nie raz mignie nawet dwa razy. Dodam że poziom oleju na bagnecie wydaje sie byc prawidłowy i czy to prawda ze auta wyposażone w gazownie lubia sobie zawsze troszeczke wziaz oleju( tak słyszałem )
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

jakie przewody?

 

Postprzez Lukasz007 » 30 paź 2008, o 22:49

Witam o jakie kable ci chodzi wysokiego napiecia ??.Co do spalania aleju przy LPG sie zgodze poniewaz na samym gazie bys zatarl silnik zero smarowania i zawsze tam weznie go odrobine
Lukasz007
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pablomed » 30 paź 2008, o 23:20

silspaw, przewodów się nie kupuje wg oporu bo to zależy od tego jak są zrobione, tylko pod dany silnik. I z dobrej firmy, mogą być Beru ale każdy chwali to co ma i się dobrze sprawuje (przeglądnij forum w tej kwestii).
Co do migania kontrolki nie ma co gdybać, póki gasnie jest ok, ale jeśli cię to niepokoi jedź do mechanika który zmierzy ciśnienie oleju.
Co do brania oleju przez auta z instalacją LPG: nie ma takich problemów, a koledzeLukasz007, proponuję uświadomić sobie że VW Golf jest napędzany silnikiem czterosuwowym który smaruje olej z miski olejowej a nie z paliwa jak w dwusuwach (może kolega ma Syrenkę?)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez silspaw » 31 paź 2008, o 12:24

Tak chodzi o kable od wysokiego napiecia i orginalne VW ktore zmienialem byly 5 kohm a w skelpie z katalogu dostalem 1 kohm
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez pablomed » 31 paź 2008, o 20:57

Pisze ci rzecz bez znaczenia, na przykład długi przewód od cewki może mieć o 1 do 8 komów, zależy od producenta. W komach podaje się też opory samej końcówki przecizakłóceniowej jeśli jest.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez silspaw » 1 lis 2008, o 19:00

A ile mniej wiecej kosztuje taka przyjemnosc, mam na mysli badanie cisnienia oleju
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez pablomed » 1 lis 2008, o 21:49

myślę że między 20 a 50 zeta
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dziabi3 » 1 lis 2008, o 22:51

co do przewodów to nie kupuj ///janmor///bo miłem to w reku i to kupa ak nie dokładnie wykonane i to w dodatku jakis plastik a nie porcelana

ja chcaiłem kupic beru ale nie było wiec wziołem bremi terz niemieckie ale pdobno ta sama pułaka jakosciowa

a co do migania kontrolk to tez miałem taki problem ale na zapłonie czyli bez pracy silnika na palących sie kontrolkach migała mi kontrolka oleju i ne mogłem odpalic jak sie okazało stałem bardzo pochyło 2 kołami na krawerzniku i pompa nie siegała paliwa i niemiała cisnienia po dolaniu paliwa kontrolka przestała migac


a co do brania oleju to nie wierz ze jak sie ma lpg to bierze olej bo jest such

gaz po spaleniu nie tworzy tyle nagaru a raczej jeszcze go wypala z powodu wiekszej temperatury spalania co powoduje zmniejszenie szczelosci pierscieni i branie oleju

najlepiej dla sinika by był gdyby od nowego jezdził na lpg bo by wted silniczk był czysciutki i mniej by sie zurzywał

ale to teoria przy naszch istlacjach kture sa mał precyzyjne w dawkowaniu lpg i ta jakosc gazu ktura ma wiele do zyczenia

kiedys cos było o duzm poziomie siarki w lpg co podobno niszczy silnik ale to własnie kiepski polski gaz
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez silspaw » 2 lis 2008, o 14:06

Dzieki panowie , jeszcze jedno pytanko ostatnio przy przeczyszczaniu szczotka stalową zauważylem ze jedna swieca jest cala czarna - w sadzy- niz inne ktore sa tylko troszke okopcone . To pewnie juz swieczki i przewody daja znac o sobie zgadza sie ?

A co migajacej kontrolki to chodzi o moment zaraz po odpaleniu silnika , czasami mignie a czasami nie
silspaw
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 18 sie 2007, o 15:12
Lokalizacja: konin

Postprzez mani51 » 2 lis 2008, o 15:30

dziabi3 napisał(a):co do przewodów to nie kupuj ///janmor///


a mi właśnie takie polecił znajomy tylko żebym brał te silikonowe i ewentualnie pozbył się metalowych osłon na kapturkach bo to jest najsłabszy punkt tych przewodów...sam ma już czwarty rok te przewody i żadnych problemów ani rano ani po deszczu

[ Dodano: 2008-11-02, 14:41 ]
silspaw napisał(a):zauważylem ze jedna swieca jest cala czarna - w sadzy

W tym cylindrze może być uszkodzony uszczelniacz (e) zaworu (ów) lub , co gorsze pęknięty pierścień olejowy ale z tego co piszesz oleju Ci nie ubywa więc świadczyć to może o złym przebiegu spalania w tym cylindrze a powodów może być wiele
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 2 lis 2008, o 19:08

mani51 napisał(a):a mi właśnie takie polecił znajomy
ja testuję od 3 lat jeden przewód Janmora, najtańszy, ten długi od cewki. Założyłem taki bo staremu się rozpadła końcówka w kopułce. Pozostałe nie chwaląc się mam oryginały z fabryki VW. Dopiero 290 tysięcy więc jeszcze posłużą :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mani51 » 2 lis 2008, o 22:19

pablomed napisał(a):Dopiero 290 tysięcy więc jeszcze posłużą


:-o a skąd wiesz czy poprzedni właściciel nie zmieniał przewodów i nie założył orginalnych?
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron