(juz)Pali, ale nie jedzie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

(juz)Pali, ale nie jedzie

Postprzez Zakvas » 12 mar 2014, o 22:45

witam forumowiczow, moze ktos z was bedzie wiedzial co jest 5 z tym autem

otoz auto uzytkowane na codzien normalnie tak jak i dzisiaj az do teraz
po przejechaniu odcinka 2,5-3km i zgaszeniu samochodu.
golf nie chce palic, nie wiem co jest poszedlem po wache dolałem(5 litrow moim zdaniem powinno styknac) wachy bo pierw odpala na benzynie zeby przelaczyc na gaz.(a moze jak gazu nie ma to i na benzynie nie odpali?)
auto kreci kreci kreci kreci kreci i nic.

wrzucam zdjecie "elementu" ktory sie tak nagrzewa ze aż parzy
i zaznaczylem miejsce z ktorego troche cieknie woda czy to moze przez wode ktora poleciala na kopulke itp i auto nie odpala?

Obrazek
Ostatnio edytowano 15 mar 2014, o 00:00 przez Zakvas, łącznie edytowano 1 raz
Zakvas
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 22:00
Lokalizacja: szczecin

(juz)Pali, ale nie jedzie

 

Postprzez trollu » 12 mar 2014, o 23:12

to co sie nagrzewa to cewka. ja wiem po swoim gofrze że jeżeli nie da się jej dotknąć to znaczy że jej wina. zabierz ze sobą jakąś świecę, jak zdechnie i nie będzie chciał odpalić ściągnij kabel z jednej ze świec i zobacz czy jest iskra podczas kręcenia rozrusznikiem. jak nie ma to wina cewki. To co cieknie to króciec w którym jest czujnik temp cieczy. jak dla mnie do wymiany obydwie części. cewka może być używana ale ori beru, inne to śmieci
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Zakvas » 12 mar 2014, o 23:30

Jutro napisze, jak wyglada sytuacja.
auto stoi do rana pod chmurka i zobaczymy jak z rana czy odpali czy nie.
Cewke ori lub beru
a krociec da rade jakos uszczelnic?
jakie moga byc ew. inne przyczyny tego zaistnialego problemu?

btw. dzieki za odp.
Zakvas
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 22:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Gesiu_15 » 12 mar 2014, o 23:36

jak ci leci płyn z koło czujnika , tam powinna być uszczelka , taki oring uszczelniający króciec . Jak leci z krócca z obudowy , to cały króciec do wymiany

Możesz mieć zalany aparat zapłonowy , odegnij kopułkę i zobacz co tam słychać .

BTW co do cewki to tyłko i wyłącznie BERU .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Zakvas » 12 mar 2014, o 23:42

a czy jest roznica pomiedzy cewkami powiedzmy od 1.4(przez cala reszte) az do 2.0? mowa tylko o silnikach benzynowych, czy mozna np. zalozyc cewke od 1.4 przykladowo
Zakvas
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 22:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Gesiu_15 » 12 mar 2014, o 23:47

szukaj używki Beru do 2.0 , ja zapłaciłem 50 zł prawie nowa :-) zobacz czy masz tą iskrę jak nie będzie sprawa jasna , i weź się za ten króciec wody .

Nie polecam jakieś szitu chińskiego typu topran . Kup jak coś oryginalną z ASO i posłuży lub FEBI . Chyba że leci płyn z tego czujnika to ta uszczelka (koszta groszowe ) . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 13 mar 2014, o 00:46

Po pierwsze oryginały to nie beru tylko Telefunken (chyba że to ta sama firma to sorki),
po drugie wszystkie golfy 3 benzynowe 4 cylindrowe mają taką samą cewkę więc możesz kupić z dowolnego.
Ja mam od 5 lat cewkę Mahle (albo Mayle czy jakoś tak) i działa super - za stówkę.
Trzeba jednak pomyśleć czy 20-letnia używka będzie lepsza od dobrej lub nawet średniej jakości nówki - ryzyk/fizyk jak kto chce.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 13 mar 2014, o 05:51

nie wiem czy na beru nie było znaczka vw ale musiałbym zobaczyć. miałem chinola, posłużył 2 lata i 2 m-ce temu po prostu sie stopiła. teraz mam używaną beru i jest git
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Zakvas » 13 mar 2014, o 11:17

to czyli beru, ale czy od 1.6 mozna zalozyc bo niestety tylko taką znalazlem na allegro...
Kod: Zaznacz cały
allegro.pl/vw-golf-3-94r-1-6mpi-cewka-zaplonowa-beru-i3991338337.html


[ Dodano: 2014-03-13, 17:50 ]
paliwo dochodzi
pompa pracuje
wszystko jest ok z kopulka palcem i przewodami

ale mimo tego nadal nie ma iskry
wymontowalem cewke zaplonowa, jest ona firmy telefunken(u gory obudowy pisze beru)
i teraz tu rodzi sie moje pytanie, jak sprawdzic cewke czy jest sprawna?
i drugie pytanie czy srednio sprawna kostka od stacyjki
taka http://image.ceneo.pl/data/products/926 ... -88-93.jpg
moze miec wplyw na to ze iskra gdzies ginie?

miernikiem patrzalem i napiecie do cewki dochodzi ale z niej juz nie wychodzi

[ Dodano: 2014-03-13, 17:53 ]
sprawdzalem miernikiem na wlaczonym zaplonie na cewce te dwa styki oznaczone numerami 1 i 15 i obydwa nie daja zadnego napiecia, czy tak powinno byc?
Zakvas
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 mar 2014, o 22:00
Lokalizacja: szczecin

Postprzez tede gti » 13 mar 2014, o 23:48

montuj nową cewkę ;-)
tede gti
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 5 lip 2012, o 17:38
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Gesiu_15 » 13 mar 2014, o 23:50

Zakvas napisał(a):ale mimo tego nadal nie ma iskry



cewka do wymiany skoro iskry ni ma :-) szukaj beru i zakładaj , powinna maszyna zagadać ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 14 mar 2014, o 01:09

Zakvas, napisąłem ci cewka z każdego benzynowego prócz nowszych VR6 jest taka sama
Napięcie pomiędzy bocznymi stykami we wtyczce wiązki cewki ma być, niema to szukaj przyczny. Bezpiecznika od tego niema więc kostka stacyjki, jakieś odcięcie zapłonu dokładane, uszkodzenie wiązki - tego typu sprawy
Ciekawe co masz na myśli pisząc że napięcie do cewki dochodzi ale nie wychodzi - nie mam pojęcia, po prostu sprawdź czy jest napięcie między bocznymi stykami we wtyczce bo jak niema to to jest przyczyna, oczywiście kostka stacyjki mogła się upalić skoro cewka ma zwarcie i się tak grzeje
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 49 gości