kapie z liltra oleju

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

kapie z liltra oleju

Postprzez k-m-r1 » 24 lut 2010, o 00:31

jakos we wrzesniu wymieniłęm olej i filtr ojelu zalałem chyba 4L oleju lub ciut wiecej

w grudniu sprawdzałem i musiałęm dolac bo mało było
ostatnio gdy grzebałęm przy wachaczach widze żę na filtrze jest mokro od spodu wienc dokreciłęm mocniej ale widze dalej kapie i sonczy sie nie mam wrzerów na silniku

niewiem czemu tak leci a olej znów musze dolac z 0.5L-0.7L bo mało jest na wskazniku

jak sobie z tym poradzic
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

kapie z liltra oleju

 

Postprzez K@mil » 24 lut 2010, o 12:59

jak sobie z tym poradzic


jakiej firmy kupiles filtr ?

wymienic na nowy :) firmowy
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Goral1985 » 24 lut 2010, o 17:22

I pamietaj ze przed zamontowaniem nowego filtra trzeba posmarowac uszczelke na filtrze olejem ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez k-m-r1 » 24 lut 2010, o 23:20

filtr niepamietam jaki brałem dałęm 22 zł i pisało że jest z jakims zaworkiem co by sie nie wylewało przy odkrecaniu

tak posmarowałem uszczelke olejem i dopiero montowałem
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez prezesik » 25 lut 2010, o 03:48

po zamontowaniu filtra trzeba co jakieś 200 km należy sprawdzić dokręcenie filtra i ewentualnie dokręcić. Uszczelka pod wpływem temp. robi się bardziej miękka i zaczyna przeciekać olej. Ja też tak mam zaraz po wymianie, także pilnuję tego i po wymianie oleju i filtra dokręcam go co jakiś czas.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez jacekPlacekkk » 25 lut 2010, o 11:13

a możę masz dwie uszczelki?starą i nową :?: ja jak wkręcałem to stara się przykleiła i nie mogłem wkręcić nowego filtra, już się bałem że gwint zwaliłem :wstyd: ale gapa ze mnie
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez k-m-r1 » 25 lut 2010, o 14:02

jak będe miał czas ty wykrece filtr i zobacze może coś podeszło pod uszczelke albo to leci gdzies z filtra

uszczelki drugiej nie ma wyszłą z tamtym filtrem jestem pewien bo patrzyłem czy nie wrzerów koło uszczekli otworu
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Globi30 » 26 kwi 2010, o 13:41

Witam!!!

Kolego miałem ten sam problem i niestety skończyło się na wymianie silniczka.
Były przedmuchy olej wywalało odmą do góry dalej leciał rurą do puszki od filtra tam jest taki osuszacz którym wylatywało na zewnątrz , aż miałem dół zderzaka ufajdolony z prawej strony.Sprawdź czy masz zachlapany wtrysk od tyłu , mi dodatkowo olej kapał na kolektor i dymiło się strasznie , a nawiew wciągał to wszystko do środka .
Avatar użytkownika
Globi30
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 21:01
Lokalizacja: Nowe Miasto

Postprzez k-m-r1 » 27 kwi 2010, o 23:07

silnik jest suchy filtr wymieniony na inny nowy i to samo sączy sie nie wiem co jest nie teges gwint mam cały nie zerwany ani przeciągnięty

nowy wkręciłem rękom lekko wszedł potem kluczem dociągnięte

wymiana była w tamtym tygodniu w niedziele patrzyłem i leci
znaczy sie jest morko od spodu i kapka wisi na obudowie filtra

zastanawiam sie czy nie jest tak żę filtr dokręcę i gwint sie skończy niby jest dociągnięte ale uszczelka nie dolega dostatecznie mocno
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Globi30 » 28 kwi 2010, o 14:54

Witam.

Nie zauważyłem , że Ci chodzi o filtr oleju i nawypisywałem o tym jak to u mnie z filtra powietrza się lało. :kwasny:

A może cieknie gdzieś od góry i poprostu spływa i wisi kropla na dole filtra .
Ja miałem coś takiego jak mi ciekło przy czujniku ciśnienia oleju tyle , że w 1.8 nie wiem jak to jest w 1.4.
pozdro
Avatar użytkownika
Globi30
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 12 sty 2008, o 21:01
Lokalizacja: Nowe Miasto


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości