Kłopot Z Kontrolka:((

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez arek ryba » 7 sty 2009, o 12:30

Sergio napisał(a):arek ryba, czyjnik był zielony z tego co pamiętam.Ale u mnie sprawa nie aktualna bo już dawno nie mam tego seata
sorki tzn chodziło mi o amilo88, :wstyd:
amilo88 napisał(a):u mnie kolory ty czujnikow to bialy i niebieski

wymień ten biały tylko na orginał tu masz link do orginalnych części
http://sklep.czesci.do.samochodow.intercars.com.pl/
ja też tam kupiłem ten czujnik i jest wszystko ok wcześniej kupywałem zamienniki po 200km kontrolka znów piszczała

[ Dodano: 2009-01-07, 11:32 ]
Tomuś napisał(a):Umnie było tak że po odpaleniu ciszą jak ruszyłem pisk i kontrolka mruga . Okazalo się ze styki były brudne, po wyczyszczeniu cisza i spokuj

amilo88, choć może najpierw spróbuj sposobu Tomuś, :]
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

 

Postprzez amilo88 » 7 sty 2009, o 18:44

Tomuś,arek rybazrobilem tak jak chłopaki proponowaliscie no i nic to nie dalo.nadal jest ta niewdzieczna kontrolka.jeszcze jakies propozyjcie macie co do tej sprway do dam tylko ze gaznie ona na wyzszych obrotach silnika i powyzej 80.moze to cos pomoze.Pozdro
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Tomuś » 7 sty 2009, o 20:07

Skoro piserz że gaśnie na wyzszych obrotach, to może być obiaw typowy dla zanieczyszczenia filtra oleju i samego oleju oraz jeżeli twój wóz ma duży przebiek to może być zużycie jego elementow np pierścienie.
Do głowy przychodzi mi jeszcze niedomaganie pompy.
Może zużyty olej ale nie mam pewności.
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez arek ryba » 7 sty 2009, o 21:21

amilo88 napisał(a):do dam tylko ze gaznie ona na wyzszych obrotach silnika
tak jak pisałem zmień czujnik na orginał i problem zniknie :]
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez amilo88 » 8 sty 2009, o 00:31

Tomuś wszystko bylo wymieniane 4 tys temu.olej na 15W40.filtr tak samo od reki.moze i pompa siada a jak gadalem z chlopakami od siebie to mowili ze moze byc elektryka:/albo pompa.arek rybaczujniki zmienilem oba.i nic.mowiles ze po 200 km ci siadl czujnik zamienny.przejechalem 3 km i kontrolka sie zaswiecila oczywiscie silnik byl juz rozgrzany.pozdro
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez jacek4533 » 14 sty 2009, o 12:08

mialem taki sam problem - trzeba wymienic bialy czujnik cisnienia oleju przy obudowie filtra i powinno byc dobrze - u mnie pomoglo
pozdrawiam
jacek
jacek4533
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez amilo88 » 18 sty 2009, o 21:53

siema..jacek4533 no tak to ja moge zrobic ale takim silniku jak ty masz a nie w trupach 1.6 .a nich masz 2 czujniki na gorze..wymienione zostaly i zonk nadal to samo:/ pomocy
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości