Kłopot Z Kontrolka:((

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Kłopot Z Kontrolka:((

Postprzez amilo88 » 5 sty 2009, o 13:33

Witam Koledzy.wszytko przedstawię od początku.ostatnio wymieniłem termostat bo nie chodziło mi grzanie ani auto nie łapo temperatury.po przejechaniu 10 kilometrów golfik się rozgrzał:)ale chwile pozniej zapaliła się kontrolka oleju:( myślałem ze może silnik mi pada.ale u mechanika okazało się ze silnik zdrowy.sprawdzane było ciśnienie na tłokach.wiec kolejna rzecz to czujnik.a w 1.6 czujniki bodajże są na górze. wiec od łączyliśmy oba i nic kontrolka nadal miga zero reakcji..i jeszcze ten drażliwy dzwięk związany z jej miganiem.Wrr..wiec jak myślicie co to może być?Pomocy:( :-/ :-/
Ostatnio edytowano 5 sty 2009, o 15:59 przez amilo88, łącznie edytowano 1 raz
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Kłopot Z Kontrolka:((

 

Postprzez Zaba2 » 5 sty 2009, o 17:44

A jak Ci chodzi silnik? Normalnie? A moze glosniej tzn jak rozklekotany diesel?
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez arek ryba » 5 sty 2009, o 17:48

sprawdz czujnik ciśnienia oleju
ja miałem ten sam problem kontrolka migała i piszczała bez powodu, kupiłem orginalny czyjnik oleju i od tej pory jest ok
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez amilo88 » 5 sty 2009, o 19:17

No silnik pracuje równo. a arek ile jest czujnikow oleju?2 czy trzy bo ja sprawdzalem te tylko 2 na górze:/
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez pablomed » 5 sty 2009, o 22:57

amilo88, zaden dowód że odłączyliście oba i zero reakcji. Jeden jest zwierny, drugi rozwierny, próbujcie testować przykładając na z zmianę kabel raz jednego a raz drugiego z nich do masy. Jeśli przy którymś podłączenu przestanie puszczeć to czujnik, jeśli nie to kable lub licznik.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez amilo88 » 6 sty 2009, o 00:57

pablomed jutro bede probowal pki co dzieki..ale mi sie wydaje ze bez elektryka to sie nie obejdzie..pozdro
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Sergio » 6 sty 2009, o 18:41

Mi w seaciku Arosa też tak piszczała kontrolka po zagrzaniu silnika.W tym silniku czujnik był na gorze,więc tam było najmniejsze ciśnienie.Dla świętego spokoju zwarłem czujnik by nie piszczała poki nie kupiłem nowego czujnika.Po zamontowaniu znow piszczało.Więc to olałem.I smiałem się że to po to bym nie zasnął.Po kilku miesiącach zatarł się silnik.
Ale skoro mowisz że ciśnienie było sprawdzane i jest okey to nie wiem.
Fakt faktem kontrolki oleju nie wolno bagatelizować.
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez amilo88 » 6 sty 2009, o 19:58

Sergio dobrze wiem o tym co piszesz ze nie wolno wiec nie bawie aby nie piszczalo i dlatego chce to zrobic to jak sie nalezy i dlatego pytam sie forumowiczow bo moze ktos mial cos takiego ;-) pozdro
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez arek ryba » 7 sty 2009, o 09:48

Sergio, a jakiego koloru masz te czujniki??, jeden odpowiedzialny jest za wysokie ciśnienie a drugi za niskie ciśnienie z tego co pamiętam.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Sergio » 7 sty 2009, o 11:02

arek ryba, czyjnik był zielony z tego co pamiętam.Ale u mnie sprawa nie aktualna bo już dawno nie mam tego seata.
Avatar użytkownika
Sergio
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 00:54
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Postprzez amilo88 » 7 sty 2009, o 12:04

u mnie kolory ty czujnikow to bialy i niebieski..
amilo88
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:13
Lokalizacja: Łuków

Postprzez Tomuś » 7 sty 2009, o 12:14

Umnie było tak że po odpaleniu ciszą jak ruszyłem pisk i kontrolka mruga :kwasny: . Okazalo się ze styki były brudne, po wyczyszczeniu cisza i spokuj. :-D
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości