Kłopoty z obrotami...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Kłopoty z obrotami...

Postprzez AdamG » 22 cze 2014, o 16:57

Witam
Mam kilka problemow jako ze to dział o silnikach wiec tu rzucę ten...
Mianowicie mam w golfie instalacje gazowa nie wiem jakiej generacji gdyz jest to nie moj samochód a jedynie dany do jazdy na jakis czas.

Autko odpala bez problemu napewno start z bezyny poczym jak sie domyslam przelacza sie na lpg i bez problemu mozna jezdzic lecz problemy pojawiaja sie przy próbie przełaczenia na benzyne.
Auto traci na obrotach aby kompletnie nie spadły nalezy caly czas operowac gazem przycisnac odpuscic. Gdy sie tego nie robi auto gasnie.
Moze ktos ma jakies pomysly czego szukac?
AdamG
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 12:31
Lokalizacja: Siemianowice

Kłopoty z obrotami...

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 cze 2014, o 05:55

AdamG napisał(a):problemy pojawiaja sie przy próbie przełaczenia na benzyne.

Jak rozumiem na manipulatorze LPG wyłączasz gaz i przechodzi na PB ?
Czy sam się przełącza na PB?
Tak na szybko to może reset ECU pomóc jak nie to będzie sprawdzić czujnik temperatury cieczy , ale po kolei.
Napisz jak odpalasz go rano na PB to jakie są obroty,po za tym podaj przynajmniej rok produkcji , lub kod silnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 24 cze 2014, o 06:43

Mi to wygląda jakby to był silnik jeszcze na gaźniku , jak przełączało się na benzynę to musiało zassać paliwa dopiero do gaźnika żeby jechał bo z kolei odwrotnie jak przełączasz na LPG to musiała cała benzyna się wypalić z gaźnika żeby włączyć gaz ale to chyba inny silnik :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 24 cze 2014, o 07:02

MiroGti napisał(a):Mi to wygląda jakby to był silnik jeszcze na gaźniku , jak przełączało się na benzynę to musiało zassać paliwa dopiero do gaźnika żeby jechał bo z kolei odwrotnie jak przełączasz na LPG to musiała cała benzyna się wypalić z gaźnika żeby włączyć gaz ale to chyba inny silnik :?:

Nie no MK3 to mają monowtrysk lub wielopunkt ale może elektrozawór w parowniku wraca powoli lub przepuszcza i występuje moment że monowtrysk zaczyna dozować PB rónocześnie jeszcze dostając LPG frakcji lotnej z parownika do miksera.
Także proponuję na początek zrobić reset mógł ECU pomylić mapę i źle dozuje (Jeśli to jest monowrtysk) ewentualnie sprawdzić elektrozawór na parowniku :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości