Kontrolka oleju !!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Szakal » 4 lut 2010, o 22:54

A dlaczemu na olej mineralny ?? Jakie ma zastosowanie, kiedy się zmienia z syntetycznego na minerał?? I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka ?? Mój golf ma przejechane 220 tys to dużo jak na golfa ??
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez tomek28 » 4 lut 2010, o 23:02

chyba rzeczywiscie musisz przejsc na mineralny.pare kilometrow juz ma.ja od 150tys. leje minerał.
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez BORYSKA » 4 lut 2010, o 23:04

Minerał jest bardziej gęsty od syntetyka czy półsyntetyka. W związku z tym przy określonych obrotach silnika i w określonej temperaturze pompa podaje go pod wyższym ciśnieniem

[ Dodano: 2010-02-04, 22:06 ]
Szakal napisał(a):I czy to prawda że jak zmienię na mineralny to już nie będę mógł wrócić do syntetyka ??


Raczej nie bo wtedy wypłucze ci nagary pozostałe po mineralnym które uszczelniają silnik. A gdy to się stanie na pewno nie osiągniesz wymaganego ciśnienia oleju.
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez gaceq » 4 lut 2010, o 23:10

Nie zmieniaj oleju na gorszy a już z pełnego syntetyka na minerał to bez sensu
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Szakal » 5 lut 2010, o 02:32

Ja leje półsyntetyczny 10w40 mobil 1 poczytam o tym mineralnym ktoś mi już o tym wspominał że jak auto ma dużo przejechane to żeby mineralny lać ^^ Hmmmm może to wina uszczelki pod pokrywą ze mryga mi kontrolka oleju przy obrotach powyżej 2 tys bo faktycznie trochę się poci silnik z pod uszczelki a wcześniej było sucho jak na pustyni no cóż sprawdzę ciśnienie oleju i zobaczymy ;)
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gaceq » 5 lut 2010, o 02:44

Ja również wlałem pół-syntetyk Agip i narazie bez problemów
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez BORYSKA » 5 lut 2010, o 20:41

Szakal napisał(a):może to wina uszczelki pod pokrywą ze mryga mi kontrolka oleju przy obrotach powyżej 2 tys

Szakal, to na pewno nie jest wina tej uszczelki. Ona nie ma nic do rzeczy bo pod pokrywą zaworów olej nie ma wysokiego ciśnienia
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Szakal » 5 lut 2010, o 21:22

W poniedziałek jestem umówiony na zmierzenie ciśnienia oleju mam nadzieje ze to wyjaśni bo jazda do 80 to nie problem zwłaszcza zimą ale wyprzedzanie czy dynamika jazdy miejskiej porażka jak ja mam wyprzedzać nie przekraczając 2 tys obrotów :( Chyba nikt z nas nie lubi jak coś z jego golfem jest nie teges :) No ciekaw jestem bo NIGDY się z czymś takim nie spotkałem co to może być mój kumple bardzo dobry mechanik tez był zdziwiony :(
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez BORYSKA » 5 lut 2010, o 21:26

Jeździj normalnie, tak jak jeździłeś do tej pory. I nic się nie martw bo twojemu silnikowi nic poważnego nie grozi. Skoro ma odpowiednie ciśnienie na niskich obrotach (o ile czujnik się nie myli) to tym bardziej ciśnienie powinno być odpowiednie na wysokich obrotach
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez grzesiek1945 » 12 lut 2010, o 18:54

A ja mam taki problem że jak rozgrzeje silnik to też miga kontrolka oleju ale jak jest gorący tylko. Jak jest zimny to nic nie miga no i jak np. na gorącym silniku na 4 biegu przy 90km\h powinna migać a gaśnie, raz miga raz nie miga irytuje mnie to. Przejechałem już na tym mryganiu z 3000 km może więcej i dalej jeżdżę, silnik bardzo głośno pracuje, można powiedzieć że jak ropniak, co może być nie tak?? Wał do szlifu trzeba dać czy jak??
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez BORYSKA » 13 lut 2010, o 08:12

grzesiek1945 napisał(a):Wał do szlifu trzeba dać czy jak??

Noooo...

Niestety ale twój silniczek już jest w rozsypce i szykuj się powoli na generalny remont...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez grzesiek1945 » 13 lut 2010, o 12:56

No dobra ale rozmawiałem z jednym mechanikiem i on mówił że ma golfa 3 1.8 i już z 3 lata mu tak świeci i jeździ i nic się nie dzieje.

edit

No właśnie też mam dylemat, generalny remont silniczka czy może znaleźć silnik w dobrym stanie?? Co wyjdzie taniej?? Bo na generalny remont to ponad 1000 zł może koło 2000 nawet, a silnik można kupić za mniej niż 1000 zł, tylko nikt gwarancji na niego nie daje, i nie wiem co robić właśnie :/
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości