Kontrolka oleju !!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez klo » 13 lut 2010, o 13:26

Witam, ostatnio przerabiam ten problem. Pytałem w ASO co to może być. A więc tak: Najczęściej w starszych rocznikach modelu MK3 przyczyną jest usterka zegarów! potem może to być... alternator. czujniki. Zapchana odma. Więc niekoniecznie jest to koniec silnika! Raczej są to problemy z elektryką!
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

 

Postprzez BORYSKA » 13 lut 2010, o 14:50

klo napisał(a):Więc niekoniecznie jest to koniec silnika! Raczej są to problemy z elektryką!
grzesiek1945 napisał(a):Przejechałem już na tym mryganiu z 3000 km może więcej i dalej jeżdżę, silnik bardzo głośno pracuje, można powiedzieć że jak ropniak,


Za głośną pracę silnika nie odpowiada raczej elektryka... :cisza:
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez grzesiek1945 » 13 lut 2010, o 19:26

No to wymieniac silnik czy nie?
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez BORYSKA » 13 lut 2010, o 19:57

Najpierw jedź do mechanika, niech ci zmierzy ciśnienie oleju i kompresję na cylindrach. Jak będziesz wiedział w jakim stanie jest silnik to będziemy myśleć dalej
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez gaceq » 14 lut 2010, o 01:03

grzesiek1945 napisał(a):No to wymieniac silnik czy nie?


Jeśli do tego dojdzie to chyba lepiej zrobić mu remont niż wymieniać.Będziesz wiedział czym jeżdzisz, a kupując inny ? nie wiesz jak długo pociągnie. No ale to już tylko moje prywatne zdanie.
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez grzesiek1945 » 14 lut 2010, o 03:20

No tak ale teraz takie śniegi spadły że chyba nigdzie nie dojade, ile może kosztować remont silnika?? Mocno ponad 1000 zł??
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez Szakal » 14 lut 2010, o 04:50

Witam zmierzyłem ciśnienie oleju i okazało się że jest wręcz książkowe jakiś dziad sprzedał mi uszkodzony czujnik oleju który nie ma masy i fałszuje!!! Zastrzeliłbym chuja co ja się namartwiłem co to może być na szczęście nic poważnego hehe dzięki wszystkim za dobre rady pozdrawiam hej 3mcie się ;)))
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez grzesiek1945 » 15 lut 2010, o 16:18

Ja zmieniałem czujnik ale to nic nie dało, dziś wracałem z Łańcuta no i dalej olej raz migał raz nie, dogrzać też się nie chciał, przejechałem ponad 50 km to powinien się rozgrzać do 90 a to 70 parę tylko, czujnik temp zmianiłem wiele nie dało, program VAG jak podpinałem pokazywał że jest 90, ta kontrolka i temp bardzo mnie irytuje :/
Avatar użytkownika
grzesiek1945
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 sie 2009, o 12:53
Lokalizacja: RRS

Postprzez darkmen21 » 1 mar 2010, o 15:55

mam podobny problem czujniki wymieniłem bo kompresja wyszła ok, wymieniłem pompe oleju i panewki i co??piszczy przy 2100 po rozgrzaniu nadal, nie wiem już co robić, z tym że silnik nie chodzi jak traktor, ale poprawnie.Kupiłem jeszcze uszczelkę pod pokrywę zaworów bo strszanie się poci, kilku osobom to pomogło, choć nie widzę sensu czemu :-/
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez klo » 1 mar 2010, o 20:35

Siemka, niestety nadal jeżdżę z tym problemem. Teraz piszczy rzadko, od 4-ech dni kontrolka "śpi". Ale pewnego dnia... napewno się odezwie :-( . I zupełnie nie wiem co z tym począć! Jast ktoś mądry w tym temacie?
klo
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 maja 2008, o 22:02
Lokalizacja: Wawa

Postprzez BORYSKA » 1 mar 2010, o 21:34

klo, ja to sobie tłumaczę tak, że mruganie kontrolki ciśnienia oleju świadczy o tym, że działa (ta kontrolka właśnie). No bo gdyby nie mrugała, to znaczy, że nie działa... ;-)
PS Chociaż jedna część w moim golferze działa jak należy. :-P

A na poważnie: nie wiem jak jest u ciebie, ale ja już sobie odpuściłem dochodzenie w tym temacie. Ciśnienie jest książkowe, czujniki działają prawidłowo, sygnały do cyferblatu dochodzą, a kontrolka jak migała, tak miga. Ewidentna usterka licznika!
Jak znajdę chwilę, to podepnę ją "na krótko" do czujnika (z pominięciem zegarów). Wtdy będę miał pewność, że kiedy świeci, to nie ma ciśnienia

Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez darkmen21 » 1 mar 2010, o 21:35

klo, nie martw się, ja mam jak ty, tylko jeszcze wydałem 700 na naprawy i jestem mega wkurzony, jade jutro do tego konowała co mi to robił i niech się tłumaczy,jak się dowiem to dam ci nac
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron