Kontrolka oleju !!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Kontrolka oleju !!!

Postprzez Szakal » 3 lut 2010, o 19:34

Więc mam taki problem olej był niedawno wymieniany i filtr oczywiście też i gdy silnik jest ciepły ma 90 stopni i przekroczę 2 tys obrotów to mryga mi kontrolka oleju a gdy jadę do np 80 km\h to jest wszystko ok dziwi mnie to bo olej wymieniałem nie dawno filtr jest dobrze dokręcony nie cieknie wymieniłem wczoraj czujniki ciśnienia oleju na nowe i nic dalej mryga ponad to czyściłem odmę tydzień temu i NIC dalej mryga nie mam pojęcia o co dlaczemu może ktoś z was miał podobny przypadek ??

[ Dodano: 2010-02-03, 18:36 ]
Zapomniałem dodać ze poziom oleju też jest oczywiście dobry
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Kontrolka oleju !!!

 

Postprzez gaceq » 3 lut 2010, o 20:23

A to przed wymianą było ok ? Musiałbyś w warsztacie zmierzyć ciśnienie
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 20:36

Jaki miałeś wcześniej olej a jaki wlałeś teraz?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Goral1985 » 3 lut 2010, o 21:57

Jak Kolega wyzej pisze Jaki byl wczesniej olej???? bo u mnie kolega mial podobny problem i zmienil z mineralu na syntetyk i tak mu sie dzialo do momentu az silnik mu nie padl :-| Sprawdz u mechanika cisnienie oleju koszt nie wielki a powie w czym moze byc problem!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez Szakal » 4 lut 2010, o 13:57

Olej leje zawsze ten sam Mobil 1 półsyntetyczny 10w40 ale ja olej wymieniłem 5 tys km temu a wymieniam regularnie co 10 tys km
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gaceq » 4 lut 2010, o 14:00

Tylko ja nadal nie wiem, to dzieje ci się po wymianie oleju czy zaczęło bez powodu ? No ale jak pisałem jedź sprawdź ciśnienie tam się wszystkiego dowiesz.To wcale czujnik nie musi byc padnięty
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Szakal » 4 lut 2010, o 19:24

Zaczęło mi się dziać bez powodu tak z dnia na dzień olej wymieniłem 5 tys km temu i było wszystko ok aż do teraz dlatego jestem zdziwiony :)
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez gaceq » 4 lut 2010, o 20:19

Miałem podobny kłopot Kontrolka lubiała mi nieraz świecić się i nawet piszczeć :mrgreen:
No ale wymieniłem uszczelke pod pokrywą (pocił mi się silnik) zmieniłem olej i wszystko gra.
Ale jeśli olej masz nowy to badanie ciśnienia wszystko ci wyjaśni.Jeśli będzie ok to czujnik.

A swoją drogą piszczy ci sygnał ? czy tylko kontrolka nie gaśnie ?
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Szakal » 4 lut 2010, o 21:18

Kontrolka mryga i piszczy
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez BORYSKA » 4 lut 2010, o 21:23

Nie wróży to nic dobrego... Proponuję na początek pomiar ciśnienia oleju. Mechanicy powiedzą ci czy ciśnienie jest ok, czy też może za małe

Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Szakal » 4 lut 2010, o 21:25

Czujnik odpada bo wymieniłem dwa
Szakal
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez BORYSKA » 4 lut 2010, o 21:32

Więc prawdopodobnie masz za niskie ciśnienie przy wysokich obrotach, lub jakiś problem z elektryką. Może już pora przejść na olej mineralny...

Ja mam podobny problem, z tym, że kontrolka miga mi na niskich obr (do 3000). Powyżej tej granicy przestaje migać. O dziwo nic nie piszczy.
Jeżeli się nie przestraszysz to możesz sobie poczytać
:arrow: http://www.golf3.pl/topics9/problem-z-f ... t24190.htm
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości