kopci przy odpalaniu

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

kopci przy odpalaniu

Postprzez strzeliniasty » 14 sie 2009, o 22:11

witam

mam taki malutki problem
otoz
jakauto postoi cala noc pod domem i rano odpale puszcza wielkiego dyma tak sie tylko dzieje przy odpalaniu za pierwszym razem i zawsze jak postoi dluzszy czas.

przy nastepnym odpalaniu juz nic sie nie wydostaje z rury wydechowej poza halasem i spalinami.

jaka moze byc przycyna puszczania dyma??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

kopci przy odpalaniu

 

Postprzez kger » 14 sie 2009, o 22:45

Uszczelniacze zaworów, bez paniki. Jeszcze pojeździ, tylko stan oleju kontroluj ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez strzeliniasty » 15 sie 2009, o 14:53

a wymiana uszczelniaczy to droga inwestycja??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez K@mil » 15 sie 2009, o 14:57

strzeliniasty napisał(a):a wymiana uszczelniaczy to droga inwestycja??


to sa takie gumki ktore kosztuja z 10zl komplet :) musisz zdjac tablice z zaworami i one tam sa :P

Obrazek
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez strzeliniasty » 15 sie 2009, o 15:18

K@mil, dam rade sam wymienic?? chyba nie bo z tego co sie orientuje (pracujac przy produkcji glowic do silnikow toyoty) to zawor moze wpasc do cylindra

chyba ze Dżapańskie maszyny maja inaczej :P hehe
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez K@mil » 15 sie 2009, o 15:21

strzeliniasty napisał(a):K@mil, dam rade sam wymienic?


jesli nie masz uchwytu (klucza) do sciagania zaworów to nie... ja nigdy sie nie bawilem przy silniku w golfie ale robilem w fiaciku i potrzebny byl uchwyt zeby sciagnac zawory... bo te gumki sa pod nimi...

poczekaj az inni sie wypowiedza co mieli z tym do czynienia :D
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 18 sie 2009, o 09:21

strzeliniasty, znajdziesz dokładne opisy googlami, sam jeden wstawiłem, nie pamiętam na jakim forum, chyba Vento.org. . Ale żeby to zrobić musisz mieć narzędzie do naciskania sprężyn oraz szczypce do wyjmowania starych gumek, oraz sporo cierpliwości. A podparcie zaworów coby nie wpadły do cylindrów po zdjęciu zabezpieczeń realizuje się podnosząc tłok do góry po włożeniu szurka przez dziurę od świecy, albo podpina się sprężarkę zamiast świecy.
Od razu piszę że zdejmowanie zamków (kamieni) z trzonków zaworów wymaga pewnej wprawy, musisz sam zdecydować czy się za to brać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron