Kopulka nad wtryskiem i dolot do filtra powietrza Problem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Kopulka nad wtryskiem i dolot do filtra powietrza Problem

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 23:35

Witam

Dzis chcialem zobaczyc w jakim stanie jest filtr powietrza i zaniepokoilo mnie ze w rurze dolotowej do filtra powietrza mam duzo bialo-zoltego plynu i w tej kopulce nad wtryskiem tak samo. co to moze byc i czemu tego tak duzo?

Obrazek

tu jest zaznaczone gdzie mialem ten olej




a druga sprawa to prosze co to za waz i od czego on jest i jak powiedziec w sklepie zeby go kupic

Obrazek

on przychodzi od spodu tej kopulki co jest nad wtryskiem
Ostatnio edytowano 24 lis 2010, o 00:27 przez dawi19, łącznie edytowano 3 razy
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Kopulka nad wtryskiem i dolot do filtra powietrza Problem

 

Postprzez czaro » 23 lis 2010, o 23:39

a druga sprawa to prosze co to za waz i od czego on jest i jak powiedziec w sklepie zeby go kupic

A skąd go wyciągnąłeś?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 23:41

ten wezyk przychodzi od spodu do tej kopulki nad wtrysk
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez mani51 » 23 lis 2010, o 23:56

to jest przecież waż od odmy
a ta maź biało żółta to nic innego jak parafina wytrącona z oleju silnikowego która dostała się nad przepustnicę tym włąśnie wężem
w silnikach 1,6 i 1,4 to standard że zapycha tym syfem odmę szczególnie gdy jest juz chłodniej dlatego trzeba dosyć częśto kontrolować drożność tego węża
gdy go zatka to potrafi wyrzucić olej z silnika przez miarkę oleju a w gorszym przypadku przez uszczelniacz na wale korbowym
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez dawi19 » 23 lis 2010, o 23:57

wiec powiedzcie mi gdzie takie waz dostane i jak mam sprzedawcy powiedziec co chce kupic?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez czaro » 24 lis 2010, o 00:00

Weź sobie to do serca co mani51 napisał:
mani51 napisał(a):gdy go zatka to potrafi wyrzucić olej z silnika przez miarkę oleju

Miałem tak dwa lata temu, a byłem tydzień po wymianie oleju. Ale teraz się wycwaniłem i odkręcam odmę (wężyk od pokrywy zaworów) i mam z bańki.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mani51 » 24 lis 2010, o 00:14

ale mam nadzieję że zaślepiasz króciec ten co jest przy czapce na przepustnicy...inaczej będzie ci silnik ciągnął przez niego powietrze z pominięciem filtra

ja jak kupiłem golfinę to w ogóle tego węża nie było a że jakiś artysta wlał 5l oleju do silnika zamiast 3 to po przyjeździe do domu z giełdy miałem całą maskę od spodu ubabrana w oleju i oczywiście cały przestraszony że ktoś mi złom wcisnął. Ale odpukać już prawie 4lata minęły i jeszcze jeździ :)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez czaro » 24 lis 2010, o 00:18

zaślepiać go nie zaślepiam. Zakładam tylko wężyk i puszczam na dół żeby mi spalinami nie waliło w aucie
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mani51 » 24 lis 2010, o 00:26

rozumiem że wężyk zakładasz na króciec przy tej puszcze przymocowanej od tyłu silnika, tak? Tak może być, ewentualnie są specjalne filterki dostępne które sie tam montuje w przypadku przerabiania dolotu powietrza.

ale ten króciec od czapki lepiej czymś zatkać bo jakby nie było to zawsze trochę kurzu może tamtędy wciągnąć a to dla silnika dobre nie jest
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez dawi19 » 24 lis 2010, o 00:29

Mani51 ale to co musze teraz zrobic jak wypne ten wezyk z pokrywy zaworow?
dawi19
Badacz tematu
 
Posty: 374
Dołączył(a): 22 cze 2010, o 23:43
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez czaro » 24 lis 2010, o 00:30

Ja go odkręcam od pokrywy zaworów i na ten "cycek" wystający z pokrywy nakładam wężyk. A ten co odkręciłem jest na bok przyczepiony żeby nie latał. Tak to nic nie zaślepiam. I tu i tu dostaje się powietrze. Nie może tak być?
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mani51 » 24 lis 2010, o 00:41

chwila, bo widzę że piszemy o dwóch różnych wężach.

ja cały czas piszę o tym grubym ze zdjęcia który idzie od puszki odmy za silnikiem do czapki nad przepustnicą a nie o tym cienkim od pokrywy zaworów. Ten cienki to u mnie z tego co pamiętam to całkiem zatkany jest bo nawet pompką nie idzie prze niego powietrze :)

a ten gruby jest odpowiedzialny za maź nad przepustnicą

przez tego cienkiego to raczej wiele nie ciągnie powietrza tylko myślałem że ten gruby zdejmujesz
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości