Koszt wymiany uszczelki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez greg001 » 3 lis 2012, o 02:37

maximus_spi napisał(a):odkręciłem korek wlewu oleju :zly: cały upier.... białą mazią :zly: to chyba nie ma wątpliwości że czeka mnie kolejna wizyta w warsztacie....i teraz pytanie jak długo można jeszcze z tym jeżdzic?? na poniedziałek jestem umowiony z blacharzem więc auto będzie stalo jakis tydzień u niego a pozniej prosto od niego pewnie zawitam w warsztacie z tą nieszczęsną uszczelką....do przejechania jutro i w poniedziałek rano mam łącznie jakies 50km wiem że to nie duzo ale czy może się cos zlego stac podczas jazdy z uszodzoną uszczelką na tak małym dystansie????

po 1 jest to objaw że płyn chłodniczy może się dostawać do układu chłodzenia przez uszczelkę pod głowicą ale też może być tak że np auto się nie dogrzewa tj. pokonuje małe odległości codziennie szczególnie zimą i taki nalot może się pojawiać pod korkiem. Co do przejechania 50 km to raczej nic nie powinno się stać ale wiadomo 100% nikt Ci nie da.
maximus_spi napisał(a):Z ciekawości sprawdziłem przed chwilą stan oleju i o dziwo na bagnecie nie ma zadnej biało-żółtawej mazi oraz nie zauważyłem żeby poziom oleju się podniósł,martwi natomiast ten znikający płyn z zbiorniczka wyrownawczego,zauważyłem dwa rozszczelnione węże z ktorych wydobywa sie jakas ciecz i przez to skrzynia biegow od gory jest mokra,czy to może by powod znikajacego plynu?? nie wiem już co myslec.

Na bagnecie nalot taki jak pod korkiem się nie pojawi ani nie będzie się podnosił poziom oleju. Pierw może uporaj się z wyciekami sprawdź skąd dokładnie to cieknie i w którym miejscu jest wyciek. W ABU uszczelka pod głowicą jest dosyć częstym zjawiskiem szczególnie jak się ten silniczek kręci wysoko.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez maximus_spi » 3 lis 2012, o 07:37

dzieki za odzew,no wlasnie wspomniales ze zima moze sie taki nalot pojawic a przeciez w ostatnich dniach az takiej zimy to nie bylo,mimo wszystko oprocz wspomnianych wyciekow podejzewam jednak ta uszczelke,no nic w poniedzialek auto laduje u blacharza a potem prosto na ogledziny do mechanika.Widac pasmo nieszczesnych przygod z tym autem sie nie skonczylo.
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pepi » 3 lis 2012, o 08:46

Płyn może Ci cieknąć z miliona miejsc, jeżeli nie masz jakiegoś spadku mocy dławienia się, dziwnego koloru spalin to zostaw uszczelkę w spokoju. Maź na korku nic nie znaczy przy takich niskich temperaturach.
Jak szybko ubywa Ci ten płyn?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez maximus_spi » 3 lis 2012, o 09:27

pepi napisał(a):Płyn może Ci cieknąć z miliona miejsc, jeżeli nie masz jakiegoś spadku mocy dławienia się, dziwnego koloru spalin to zostaw uszczelkę w spokoju. Maź na korku nic nie znaczy przy takich niskich temperaturach.
Jak szybko ubywa Ci ten płyn?


spadku mocy jako tako nie zauwazylem tak samo jak dlawienia sie ani dziwnego koloru spalin,jak jakies 4 dni temu ogladalem poziom plynu to byl jeszcze w normie czyli miedzy max a min teraz natomiast jest troche ponizej min,tak jak zauwazylem dwa weze mam rozszczelnione i troche z nich cieknie tyle ze nie wiem od czego te weze i co to za ciecz
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piter1512 » 8 lis 2012, o 00:01

A więc problem z uszczelką jest większy niż myślałem-po rozebraniu silnika okazało się,że pierścieni na tłoku prawie wcale nie ma(tzn są tak wyjechane) i prawdopodobnie 1 tłok jest delikatnie pęknięty-tak twierdzi mechanik.Co radzicie robić w tej sytuacji-czy opłaca się to naprawiać czy lepiej dać sobie spokój?Jakie bedą koszty ewentualnej dalszej naprawy???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości