Koszt wymiany uszczelki

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Koszt wymiany uszczelki

Postprzez piter1512 » 27 paź 2012, o 10:45

Mam pytanie-czy ktoś się orientuje jaka jest cena wymiany uszczelki pod głowicą-ubywa mi oleju a w zbiorniczku z płynem chłodzącym zrobiła się jakaś dziwna,tłusta maż.A może jest ktoś z opolskiego okol.Brzegu co wymieniał uszczelke i ma już sprawdzonego mechanika???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Koszt wymiany uszczelki

 

Postprzez trollu » 27 paź 2012, o 11:44

piter1512 napisał(a):czy ktoś się orientuje jaka jest cena wymiany uszczelki pod głowicą

było. poszukaj
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 27 paź 2012, o 20:54

300 zł wymiana z częsciami. Od razu wymień przy okazji pozostałe czesci
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pepi » 28 paź 2012, o 13:23

Ja np. ostatnio za wymianę uszczelki + planowanie oraz wymianę rozrządu. Zapłaciłem 1000 z częściami.
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez Pawełgolfgreen » 29 paź 2012, o 10:02

Kolego ja podobnie tylko troszkę więcej ok 2000 tys bo wymieniałem panewki i szlif wału oraz regeneracja głowicy. najlepiej jak masz odkręcaony silnik to najlepiej rozrzad kupić skf cały komplet za 350 zł.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez greg001 » 29 paź 2012, o 10:46

u mnie sam remont głowicy kosztował 550zł
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piter1512 » 29 paź 2012, o 12:46

Rozrząd wymieniałem ok.2 miesiące temu więc pozostaje tylko uszczelka+robocizna,no chyba że wyjdzie coś jeszcze ponad program...
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez greg001 » 29 paź 2012, o 13:54

samo planowanie kosztuje ok. 60 zł więc warto zrobić
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawełgolfgreen » 29 paź 2012, o 19:53

Racja planowanie to podstawa. Może być że będzie krzywa głowica :-x np mój kolega plonował u gościa, dzwoni że głowica nadaje się na złom.... :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pablomed » 31 paź 2012, o 00:18

Pozwolę sobie napisać że nie planowanie jest podstawą tylko kontrola płaskości głowicy, jeśli mieści się w normach to planowanie jest bez sensu -stracona kasa - naciąganie klienta i tyle.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez greg001 » 1 lis 2012, o 04:09

pablomed napisał(a):Pozwolę sobie napisać że nie planowanie jest podstawą tylko kontrola płaskości głowicy, jeśli mieści się w normach to planowanie jest bez sensu -stracona kasa - naciąganie klienta i tyle.

swoją nie ale tam gdzie oddawałem głowicę kumpla to gościu powiedział że pierw sprawdzi czy jest prosta a potem powie czy jest do planowania czy nie więc sądzę że jeżeli gościu się zna na swojej robocie i zależy mu na kliencie to zrobi jak należy. A gość któremu zależy na kasie to czy będzie prosta czy nie to i tak powie że jest do planowania
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez maximus_spi » 2 lis 2012, o 14:27

Podpinam się pod temat,przed chwilą zauważyłem ubytek płynu chłodniczego,chłodnice wymieniłem nie dawno więc podejrzenia uszkodzenie uszczelki pod głowicą okazały się trafne jak odkręciłem korek wlewu oleju :zly: cały upier.... białą mazią :zly: to chyba nie ma wątpliwości że czeka mnie kolejna wizyta w warsztacie....i teraz pytanie jak długo można jeszcze z tym jeżdzic?? na poniedziałek jestem umowiony z blacharzem więc auto będzie stalo jakis tydzień u niego a pozniej prosto od niego pewnie zawitam w warsztacie z tą nieszczęsną uszczelką....do przejechania jutro i w poniedziałek rano mam łącznie jakies 50km wiem że to nie duzo ale czy może się cos zlego stac podczas jazdy z uszodzoną uszczelką na tak małym dystansie????

[ Dodano: 2012-11-02, 17:46 ]
Z ciekawości sprawdziłem przed chwilą stan oleju i o dziwo na bagnecie nie ma zadnej biało-żółtawej mazi oraz nie zauważyłem żeby poziom oleju się podniósł,martwi natomiast ten znikający płyn z zbiorniczka wyrownawczego,zauważyłem dwa rozszczelnione węże z ktorych wydobywa sie jakas ciecz i przez to skrzynia biegow od gory jest mokra,czy to może by powod znikajacego plynu?? nie wiem już co myslec.
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości

cron