Krokowy czy nastawnik przepustnicy ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Krokowy czy nastawnik przepustnicy ?

Postprzez trojeczkaGT » 18 gru 2011, o 23:24

Mam pytanie jezeli auto stoi to jest ok czasem jak jedzie tez jest ok ale czesciej podczas jazdy gdy wrzuce na luz to obroty mam ok 2000 czasem 1800 i spadaja tylko jak przydusze silnik biegiem do 1000 obrotow.

Co jest temu winne krokowy wymienilem niedawno wlasnie na inny, czy to moze byc nastawnik przepustnicy ? czy moze sonda lamda walnieta ?

dzieje sie to na lpg i na benzynie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Krokowy czy nastawnik przepustnicy ?

 

Postprzez pablomed » 18 gru 2011, o 23:44

to jest to samo, nastawnik to nazwa prawidłowa, krokowy nieprawidłowa ale powszechnie używana i się przyjęła. Resetu ECU próbowałeś? Dziury w podstawie wtrysku szukałeś?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 19 gru 2011, o 09:05

szukalem nie ma dziur, reset tez byl robiony bede musial filtry powietrza zobaczyc jak sa brudne to moga mieszac ? czas kupic kompa i zrobic vag swoj.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dodzio2010 » 13 lut 2013, o 23:42

Podpinam się pod temat jak kolega rozwiązał problem gdyż mam to samo
dodzio2010
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 sty 2012, o 20:24
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Postprzez dexterTPH » 14 lut 2013, o 09:57

Witam. Też tak miałem. Zaznaczyłem położenie i odkręciłem czujnik położenia przepustnicy wyglądał dobrze wiec go tylko wyczysciłem, przykręciłem mniej więcej na poprzednie położenie i pózniej lekko przestawiłem do tyłu na tych otworkach "fasolkach". :-) Czujnik jest przykręcony na 4 śróbki na torx z dziurką ;p
Avatar użytkownika
dexterTPH
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:00
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez trojeczkaGT » 14 lut 2013, o 20:59

wymiana calej przepustnicy bez bawienia sie w ustawianie nowego TPS pomogla golfik chodzil jak zloto w najwieksze mrozy.

koszt sprawnej przepustnicy ok 100 zl
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości