Kupiony nowy silnik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 3 lut 2012, o 00:40

k-m-r1 napisał(a):trollu, hehe spotkałem sie z tym i inne cuda w pracy widze jak ktos na szybko składa maszyny

hah wiadomo, ułańska fantazja :-P ale w golfie po prostu nie da się zamontować odwrotnie termostatu :->
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Smeciu » 5 lut 2012, o 14:00

Więc tak termostat kupiony nowy ....
Tylko to jest dziwne jezdzilem przez 3/4 dni na tym silniku i wsyztsko bylo ok, a na 5 dzien mi sie tak stało:
Włączam silnik rozgrzewam go do 90 st po czym waz gorny od chlodnicy jest cieply dolny jest zimny :(
Myslalem ze moze byc chlodnica walnieta lecz przeplyw plyny jest przez chlodnice ale plyn ktory plynie w chlodnicy jest zimny i chlodnica jest zimna. Gdy silnik osiagnie 90st chlodnica jest ziman a dolny waz jest raz cieply raz zimny (wiem ze to moze byc wina termostatu ktory sie nie otwiera) i plyn wywala mi ze zbiornika , wentylator mam zrobiony na krotko(sam wł) ale jak wl wentylator na wl aucie temp osiaga nawet 100st i nic nie spada....

Prosze o pomoc :zalamany:
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez pietrasiak2 » 5 lut 2012, o 14:19

A stan płynu się nie zmienił ? Ogrzewanie cały czas jest? Mi się zdaje że albo poduszka powietrza jest w układzie albo kompresję wali w układ
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Smeciu » 5 lut 2012, o 14:28

cieplego powietrza wogole niema stan plynu maleje ale dolewam gdy uplywa go a pozniej gdy jest 90 st to wzrasta i gotuje i go wywala poza zbiornik
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez pietrasiak2 » 5 lut 2012, o 14:48

Wygląda na pompę płyn zaczyna się rozszerzać i finisz w dodatku ten brak ogrzewania powinien się układ odpowietrzyć i ciepło na chwilę pojawić się powinno pompa nie pracuje i nie miesza
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Smeciu » 5 lut 2012, o 16:06

Czyli co pompa ?
A co z uszczelka pod glowica jest dobra?
Bo to tylko gotuje mi wode w zbiorniczku i ja wyrzuca,i zimna chlodnica juz tyle kasy wydalem ze naprawde juz niewiem co robic....
Smeciu
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 22:01
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez pietrasiak2 » 5 lut 2012, o 17:11

A pompy od starego silnika nie masz ? Golca kompletnego kupiłeś?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 7 lut 2012, o 22:36

Smeciu, parę rzeczy masz do sprawdzenia: wspomniałem o nieprawidłowym założeniu paska - nie odpowiedziałeś czy jest dobrze, druga rzecz - drożność wężyka odpowietrzającego do zbiorniczka, trzecia kwestia samej pompy, palcem do wirnika byś dostał zmieniając termostat żeby sprawdzić czy wirnik się nie rozpadł albo nie "okręcił" na ośce. Jeśli te rzeczy sa ok - możesz podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości