Lambda czy czujnik temperatury cieczy chlodzacej ?

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Lambda czy czujnik temperatury cieczy chlodzacej ?

Postprzez trojeczkaGT » 9 gru 2011, o 21:36

Witam mam konkretne pytanie do znawcow elektroniki golfa.

Mam problem przy niskich temperaturach z odpalaniem golfa.

Odpalam go na pb i potem na lpg przelacza tylko problem lezy w tym ze po odpaleniu jak cyka na benzynie to nie moze utrzymac obrotow na te 900 czy 1000. Musze trzymac noge na gazie by bylo 1000 a trzeba skrobac auto ;/


wiec pytanie : Czy tutaj jest winny brak sondy lambda ? czy czujnik temperatury (zamiennik) ?

dodam ze na pb i na lpg jest tak samo musze trzymac noge na gazie, po zagrzaniu do 90 C jest pieknie pali i trzyma obroty i na pb i na lpg.

prosze o wyrozumialosc.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Lambda czy czujnik temperatury cieczy chlodzacej ?

 

Postprzez rastamaniek » 9 gru 2011, o 21:59

witam kolego, nie jestem weteranem w tym temacie.. ale w poprzednim mk3, 1.6 ABU B+G miałem identyczny problem z tym, że jak puszczałem gaz na zimnym silniku (na pb) to gasł.. Pod komputerem wyskoczył błąd "czujnik potencjometr przepustnicy", aczkolwiek nie wymieniłem go bo sprzedałem auto. Nie wielka moja pomoc, ale może sprawdź pod kompem co pokaże. Pozdro
rastamaniek
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 23:50
Lokalizacja: Wyszków Mazowieckie

Postprzez trojeczkaGT » 9 gru 2011, o 22:26

hmmm dostalem nerwow i kupilem ori czujnik temperatury za 138 zl :) co forum to mowili o czujniku byle ori nie zamiennik

zobaczymy jak bedzie po wymianie no i musze zbierac na starego lapka by sobie vaga zrobic w warsztacie bo blisko nie ma nikogo.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez drlubicz » 9 gru 2011, o 22:30

najtaniej wymienić czujniki koszt to 8-25 złotych i zrobisz to sam , wtedy wykluczysz to czy to czujnik czy sonda
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez adams » 10 gru 2011, o 00:38

drlubicz napisał(a):najtaniej wymienić czujniki koszt to 8-25 złotych


mowisz o czujniku temperatury pewnie ? :dontgetit:

nie życzę Ci żebyś musiał kiedyś kupowac taki czujnik...

trojeczkaGT napisał(a):zobaczymy jak bedzie po wymianie


daj znać czy to to ! ja już szukam sobie palca rozdzielacza z kopułką. Komplecik BOSHa ktory mi wpadł w oko to prawie stówka wkieszeni do tyłu :( ehh wydatki :zdegustowany:
Avatar użytkownika
adams
Gaduła
 
Posty: 562
Dołączył(a): 2 cze 2007, o 03:10
Lokalizacja: włocek
Rocznik: 1994
Silnik: ABU
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez drlubicz » 10 gru 2011, o 11:31

ten sam czujnik który w serwsie kosztuje 138 złotych na necie kupisz za 32 >>> TUTAJ<<< ale jak ktoś lubi przepłacać to niech kupuje w serwisie , na forum jest duzo wypowiedzi ze nawet taki za 8 zeta lata juz w aucie drugi rok i nic się nie dzieje
Avatar użytkownika
drlubicz
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 12 gru 2011, o 00:09

Brak sondy powoduje że kupować czujnik niema sensu, auto jest pozbawione podstawowego czujnika jakim jest sonda dobry czujnik temperatury nie załatwi sprawy , można go sprawdzić omomierzem. Zrób sobie reset sterownika silnika przez odpięcie klem na noc, może to wystarczy na chwilę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 12 gru 2011, o 17:52

pablomed no chce sie upewnic lamde mam zakupiona tylko problem z zamontowaniem jej bo stara sie tak zapiekla ze nie mozna jej ruszyc i trzeba by bylo wykrecac kolektor caly i wyciagac dwururke by wykrecic sonde a nie ma narazie warunkow na taka zabawe chce narazie ten czujnik wymienic i wtedy podjac decyzje.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości