Lovato

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Lovato

Postprzez krzysiek21 » 6 mar 2013, o 21:49

Wymieniłem membrany i podkręciłem lekko górną sróbkę bo mi gasł na wolnych obrotach ale coś teraz wiecej gazu mi pali wczesniej za 20 zł robiłem 90km a teraz tylko 60km może będę musał do gazownika podjechać. czy też moze za duzo ją wykręciłem ?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Lovato

 

Postprzez K@mil » 6 mar 2013, o 22:10

Trzeba wyregulować instalacje :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 6 mar 2013, o 23:58

krzysiek21, za mało info więc jedź na regulacje albo jeśli chcesz sam dowiedz się jaką masz instalację I czy II generacji , opisów regulacji multum, do regulacji II generacji na ogół potrzebny interfejs i laptop
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiek21 » 7 mar 2013, o 22:27

jest to II generacja dzis byłem u gazownika powiedział mi ze z sondą coś jest nie tak ale ustawił gaz i jeszcze zmienił coś ze ruchy silniczka krokowego z 85 chyba na 75 ale szczerze mówiąc to jak jadę to muszę powoli dodawać gazu bo inaczej tylku słychać takie buczenie i samochód zwalnia . dodam ze nie dawno zmieniałem uszczelke pod głowicą i moze trzeba zapłon przestawić lekko bo na benzynie bardzo dobrze chodzi jak myślicie ?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez K@mil » 7 mar 2013, o 22:33

krzysiek21 napisał(a):tylku słychać takie buczenie i samochód zwalnia


zle ustawiona dawka gazu

Jesli na benzynie jest dobrze to wracaj do gazownika aby znów ustawił dawke
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez PabloSBT » 7 mar 2013, o 22:38

za uboga dawka i dlatego tak jest pewnie gazownik skręcił za mocno reduktor
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez krzysiek21 » 7 mar 2013, o 22:42

no dobra ale może to też być spowodowane przestawieniem tych ruchów silniczka ? z 85 na 75?
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez pablomed » 8 mar 2013, o 01:03

oczywiście, ale to jedna z wielu możliwości. Trzeba wyregulować i reduktor i interfejsem zakres pracy silniczka krokowego, jednocześnie to i to, trzeba wprawy i chęci dobrego gazownika, a wielu z nas kupuje interfejsy i robi to samodzielnie. Zależy jak się czujesz na siłach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez timotej1234 » 8 mar 2013, o 10:19

a jaki masz silnik ze pali ci za 20 zl krzysiek21, :-) :-)
timotej1234
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 19:32
Lokalizacja: Jasło

Postprzez krzysiek21 » 8 mar 2013, o 23:27

silnik 1.8 90 KM
krzysiek21
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 22:06
Lokalizacja: Ostrów Maz

Postprzez Radekb351 » 9 mar 2013, o 16:12

Najpierw trzeba ogarnąć sondę bo bez niej regulacja jest bezsensowna, ponieważ bez sprawnej sondy nie będzie poprawnie regulował krokowy dawki gazu.

Prawdopodobnie zmiana której dokonał gazownik to z zmiana stałej pozycji krokowca.
Jest to stały punkt w którym zatrzymuje się korkowiec gdy nie ma sygnału z sondy.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości