lpg 2 generacji jak przerobic na 1

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

lpg 2 generacji jak przerobic na 1

Postprzez dzideus22 » 5 sty 2013, o 20:46

witam wszystkich mam taki problem ze nikt nie umnie mi pomuc tzn nie moga ustawic lpg nie ma mocy i teraz mam zamiast krokowca srube ale mam taki problem ze jak jade na lpg i chcem na benzyne to nie idzie przerywa to znaczy ze dostaje lpg i paliwo i musi wypalic gas i dopiero chodzi normalnie co moge z tym zrobic przosze o pomoc
dzideus22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 23:49
Lokalizacja: Legnica

lpg 2 generacji jak przerobic na 1

 

Postprzez strzeliniasty » 5 sty 2013, o 21:36

Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 5 sty 2013, o 21:38

to wlasnie masz instalacje I gen taka prawdziwa ze najpierw jedno paliwo sie wypala a potem drugie mozesz wlaczyc ;p

napisz jaki masz sterownik lpg i zdjecie centralki
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dzideus22 » 5 sty 2013, o 21:40

LandiRenzo Lambda Control System A/2-V05/2
dzideus22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 23:49
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Grzesiek2507 » 5 sty 2013, o 22:54

ja to przerabialem...wylatuje prawie cala instalacja oprocz kabelkow od centralki i elektrozaworow. Zamiast sterownika wkladasz przekaznik i lata.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez PabloSBT » 6 sty 2013, o 00:06

muszą ci zmienić czas nakładania paliw albo tak jak kolega wyżej napisał założyć przekaźnik zamiast komputera który będzie odcinał paliwo od razu a nie po upłynięciu jakiegoś czasu tak jak jest to w 2 gen
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pablomed » 6 sty 2013, o 00:19

Nie tędy droga koledzy, nakładanie się paliw to bardzo przydatna funkcja służąca temu żeby przy przełączeniu na LPG silnik nie szarpał, zwłaszcza w połaczeniu z funkcją przełączania przy spadku a nie przy wzroście obrotów. Kwestia ustawienia - ja mam około sekundy, trzeba to ustawić indywidualnie pod silnik. Naprawdę nie psujcie aut, nic trudnego w tej II generacji niema trochę poczytać interfejs zakupić i działać
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PabloSBT » 6 sty 2013, o 12:24

pablomed
tak przydatna jest funkcja nakładania paliw ale jeśli ma pierwszą generację to nie ma krokowca i mu nie skoryguje mieszanki i gaśnie :)
U mnie kiedyś sonda siadła i przerobiłem na I gen ale po tygodniu kupiłem sonde i założyłem aturator na II gen samochód idzie znacznie lepiej szczególnie pod górę :) ja mam ustawione na 0.4s słyszałem że ustawia się 0.1s co każde 10cm przewodu od parownika do miksera ale nie wiem czy to prawda u mnie przy ustawieniu 0.4 i obrotach narastających przełącza się na gaz nie odczuwalnie
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Grzesiek2507 » 6 sty 2013, o 13:31

heh a to ciekawe, bo ja mam I gen obecnie i jakos przy przelaczaniu nie ma problemu z szarpaniem badz gasnieciem :-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez k-m-r1 » 6 sty 2013, o 13:43

dzideus22
auto nie ciagnie na gazie? z jak filtry ? kiedy zmieniałes filterek lpg?

ja bym zrobił tak olac gazowników tak jak ja to zrobiłem
kupiłem kabelek do swojej instalacji za 30 zł (tyle gazownik u mnie bierze za regulacje)
poszukałem na necie podrukowałem to co było na temat regulacji mojej instalacji bingo M

kup jeszcze zgrzewke browara
zatankuj auto do pełna siadasz i studjujesz to co znalazłęc na temat regulacji

i jak już zaczyna świtac czym masz krecic i na co patrzec to wpinasz sie do LPG
i krecisz regulujesz i patrzysz na efekty

tak oto zpaliłem cały bak gazu 32 litry poszło ..

ale za to ustawiłęm sobie indywidualnie LPG auto idzie i wmiare mało pali
trasa polska HOlandia 105-110 spalanie bite 8 litrów !!!
przy 120-130 wyszlło 9 litrów przez niemcy po autobanie

tak oto zpaliłem bak LPG ale w zamian mam wiedze i jak cos sie dzieje to zaraz sam naprawiam i reguluje
a przy okazji kilku osobom też regulowałem i grosza wpadło

suma sumarum zostaw to co jest w aucie
zmien gazownika ale na takiego co poleca kilku kolegów

albo sam zakasaj rekawy wydasz grosza posiedzisz i ogarniesz temat bo naprawde warto

szukaj bzdetów może czujnik może TPS sie zrabał
podepniesz sie w instalacje LPG to zobaczysz co program ma i czego brakuje
czesto jest zle podpiety TPS lub wcale niepodpiety ... i nstalacja 2 gen działą jak 1 generacji ze srubą
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez dzideus22 » 6 sty 2013, o 15:06

i tak wlasnie zrobie zamowilem kabelek program landirenzo omegas nie wiem czy pujdzie ustawic cos moja instalacjie wywalilem dzisaj srube i nie trzyma wolnych obrotow to jest wszystko kwestia wyregulowania
dzideus22
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 sty 2012, o 23:49
Lokalizacja: Legnica

Postprzez pablomed » 7 sty 2013, o 00:17

czas nakładania a obecność silniczka krokowego czy śruby niema nic do rzeczy, chodzi o zwłokę z jaką LPG dociera z reduktora do silnika, żeby na czas tej zwłoki benzynka była jeszcze podawana. Jesli ktoś ma starszy sterownik LPG i niema do niego dedykowanego przełącznika, to przełączniki typu Lecho WR lub Lecho WRM mają możliwość ustawiania potencjometrem tego czasu nakładania i one oczywiście mogą być stosowane przy wtrysku jednopunktowym lub wielopunktowym niesekwencyjnym
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości