przez prezesik » 11 lip 2011, o 17:34
LPG I-gen (ze śrubą na wężu LPG sterownik STAG 2G) - jak u mnie:
(+) regulacja ręczna samemu
(+) spalanie trasa 8l, miasto 9l (przy przykręconej dawce na wężu)
(-) jak się przykręci dawkę LPG na wężu to wtedy jest "muł"
Jeżeli przykręcisz dawkę LPG na wężu to mało pali, ale za to nie jest zrywny.
Natomiast odkręcając dawkę LPG na wężu więcej spali (nawet do 10l), ale za to nie muli i jest zrywniejszy.
LPG II-gen np. Bingo-M (ma już komputer LPG)
(-) regulacja przez komputer, chyba, że ma się laptopa, interfejs i program, wtedy (+)
(+) spalanie nawet poniżej 8l
(+) nie muli się na LPG - zamiast śruby na wężu jest silniczek krokowy, którym steruje komputer
Jeśli nie ciśniesz na pedał to spalanie małe, natomiast jak but ciężki to i spalanie dużo większe.
Na po krótce opisałem to co wiem o tych instalkach. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi.