LPG PB przełączanie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Stealth » 29 sty 2009, o 16:54

StRaDiVaRiUs, u mnie nie ma sekwencji ale jeśli się da to też odwiedzę mojego gaziarza bo jednak chce żeby to długo pochodziło.
Dzięki za cynk.
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

 

Postprzez Marek87 » 29 sty 2009, o 18:22

Nie, wiem czy jest sens wstawiać czujnik i wydawać dodatkowo kasę, ja jak odpalam to przełączam żeby chodził tylko na benzynce a jak się nagrzeje i wskazówka od temperatury się podniesie to włączam,żeby przełączyło się na LPG. Nie mam żadnych problemów z instalacją i z autem a kosztuje to tylko przyciśnięcie 2 razy przycisku :) ale róbcie jak uważacie jak macie kaske to wstawcie czujnik temperatury :)
Marek87
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 22:52
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez strzeliniasty » 29 sty 2009, o 18:31

najlepsza wg mnie opcja (ja taka stosuje) jak jest zimno czy auto postoi pod domem to odpalam na benzynie po 30sek gazuje do 2000obr wtedy przelacza sie na LPG i tak go zostawiam zeby sie zagrzal jak zauwaze ze wskazowka temp zaczyna sie podnosic jedynka i jade. bo jak auto postoi dwa dni i wiecej lub sa mrozy jak odpalisz na lpg i od razu ruszysz to mozesz sie spodziewac ze auto zgasnie poniewaz w przewodach od lpg zbeira sie woda dlatego niech na postoju popracuje zlapie temp i wtedy jechac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez StRaDiVaRiUs » 29 sty 2009, o 19:15

strzeliniasty, nie wiem czy to dobra opcja.
Może warto poczekać, aż się podniesie wskazówka choć ponad "rezerwę", wtedy przełączyć na lpg. Myślę, że to zdrowsze dla autka.
Avatar użytkownika
StRaDiVaRiUs
Czytacz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6 lis 2008, o 21:52
Lokalizacja: Jelenia Góra / Bogatynia

Postprzez Stealth » 29 sty 2009, o 21:49

Szkoda, że przed jazdą nie może się samo nagrzać :-? - byłoby łatwiej - najgorzej jak się spieszy człowiekowi i co wtedy? Jedynie benzynka - no ale każdy robi jak chce - jednak wskazówki bardzo pomocne. 8-)
Avatar użytkownika
Stealth
Members
 
Posty: 1366
Dołączył(a): 4 lip 2007, o 14:42
Lokalizacja: Skrzyszów/Ostrów

Postprzez happysc » 29 sty 2009, o 22:07

ja mam stag 300 instalka 3 generacji sekwencja i na gaz przelacza przy 40*C tyle wystarcza aby wszystko dobrze i ladnie chodzilo. a czujnik temp. da sie podlaczyc tylko do instalki 3 gen.
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez mani51 » 29 sty 2009, o 22:30

happysc napisał(a):a czujnik temp. da sie podlaczyc tylko do instalki 3 gen.


nie prawda, kuzyn ma instalkę drugiej generacji i ma tam czujnik temperatury

ja kiedyś myślałem nad takim patentem żeby wykorzystać coś podobnego do włącznika wentylatora chłodnicy tylko na niższą temperaturę - np 20°C i wpiąć to w przewód zasilający sterownik gazu wtedy poniżej 20°C nie dało by rady przełączyć na gaz...tylko że nie udło mi się znaleźć takiego włącznika :looka:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości