Mam pytanie pomocy!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Mam pytanie pomocy!

Postprzez buri2604 » 23 lip 2012, o 21:56

Jest możliwe żeby palił beznyne i gaz jednocześnie? Bo coś mi benzyna znika a jeźdze ciagle na gazie ;/
I to pali z 3 l benzyny i do tego 14 gazu
Jeśli jest to możliwe to co może być przyczyna, gaz posiadam sekwencje
buri2604
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 12 lut 2012, o 22:41
Lokalizacja: Kwidzyn

Mam pytanie pomocy!

 

Postprzez trojeczkaGT » 23 lip 2012, o 22:25

raczej ciezko odczulbys to w jezdzie auta (duszenie)

a no i 14 L lpg to powiniem vr6 palic a nie 2.0 L

popatrz czy masz szczelny uklad paliwowy :) ewentualnie czy nie paruje Ci mi uciekala przez otwor pomy paliwa odparowywala
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ranger » 23 lip 2012, o 23:20

A jak kultura pracy silnika po uruchomieniu i nagrzaniu? Może warto by sie udać do gazownika, bo takie porady i regulacje są zazwyczaj bezpłatne i napewno warto by sie pierw tam udać, a później szukać dalej problemu :)
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez pablomed » 26 lip 2012, o 21:54

buri2604, po pierwsze czy jesteś pewien że silnik po uruchomieniu nie chodzi na benzynie? Bo niektóre instalacje tak sa robione że na lpg przełączają dopiero powyżej jakiejś tam temperatury. Jeśli jesteś pewien to znikanie paliwa może być spowodowane kilkoma przyczynami
1. Zużyte, lejące wtryskiwacze benzyny, ew. wtryskiwacz rozruchowy jeśli to silnik 2E z lat 93-94
2. Zepsuty (dziurawy) regulator ciśnienia benzyny - wówczas w jego wężyku od podciśnienia pojawia się benzyna która jest non stop zasysana do silnika.
3. Jakaś głupia nieszczelność węży z benzyną czy w baku.
Półśrodek na 2 pierwsze przyczyny to założenie odcięcia zasilania pompy paliwa podczas pracy na LPG, ale to nie metoda, sprawną listwę z wtryskiwaczami i regulatorem niedawno kupiłem za 120.

2.0 powinno średnio palić 10-11 l LPG a nie w sumie z benzyną 17! Auto wymaga troski :)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiek1992 » 28 lip 2012, o 11:01

jest to kolego mozliwe 90% to komputer od gazu do wymiany
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez pablomed » 30 lip 2012, o 22:52

Zepsuty komputer czy nie zepsuty, to taka możliwość żeby puszczał jednocześnie LPG i benzynę praktycznie nie istnieje. Przełączenie realizuje przekaźnik, zresztą na ogół dodatkowy pod maską jest założony, to albo ten przekaźnik podaje prąd na LPG albo na benzynę, nie na dwa paliwa jednocześnie bo to niemożliwe,.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiek1992 » 2 sie 2012, o 21:55

kolegopablomed, w sekwencji nie mam przekaznika steruje to komputer od gazu i przelacza gaz/bezyna zakladam gaz to wiem co robie :)
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez pablomed » 4 sie 2012, o 23:47

krzysiek1992, sorki nie zauważyłem w pierwszym poście że masz sekwencję
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 5 sie 2012, o 01:22

ja bym sprawdził czy bryna gdzieś po drodze nie ucieka. jak układ szczelny to jechać do gazowników, nic innego się nie wymyśli
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez karl_123456 » 10 sie 2012, o 11:30

Witam wszystkich jestescie ostatnia deska ratunku moj problem jest taki mam golfa III 1.4 benz mono wtrysk i gdy silnik sie rozgrzeje do ok. 70 stopni to obroty mam pomiedzy 1500 a 400 i tak caly czas co sekunde robi do gory i na dol a nieraz na luzie gasnie ( wymienilem tam czujnik polozenia przepustnicy silnik krokowy czujnik temperatury wyczuscilem przepustnice i nie mam pojecia co moze byc z gory dziekuje za odp
lolo
karl_123456
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:37
Lokalizacja: tczew

Postprzez greg001 » 10 sie 2012, o 12:37

karl_123456 napisał(a):Witam wszystkich jestescie ostatnia deska ratunku moj problem jest taki mam golfa III 1.4 benz mono wtrysk i gdy silnik sie rozgrzeje do ok. 70 stopni to obroty mam pomiedzy 1500 a 400 i tak caly czas co sekunde robi do gory i na dol a nieraz na luzie gasnie ( wymienilem tam czujnik polozenia przepustnicy silnik krokowy czujnik temperatury wyczuscilem przepustnice i nie mam pojecia co moze byc z gory dziekuje za odp

kolego przecież już napisałeś to w innym temacie :!: :!: :!: -> http://www.golf3.pl/topics36/problem-z- ... htm#403359
nie rób bałaganu, tam się zaczęła rozmowa na ten temat
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karl_123456 » 13 sie 2012, o 09:54

okki sorki mala pomylka
lolo
karl_123456
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:37
Lokalizacja: tczew


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości