masz gaz, zadbaj o silnik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez PaNdA » 15 wrz 2008, o 07:33

Aha ok rozumiem :-) sorki za zamieszanie pozdro!!!
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

 

Postprzez pawelek03576 » 29 kwi 2010, o 20:48

pablomed napisał(a):
mani51 napisał(a):to pompa nie pracuje
pompa nie pracuje tylko wtedy gdy jesdt zrobione jej odcięcie przy pracy na LPG, a typowo się tego nie robi. Robi to gazownik na specjalne życzenie klienta albo zakłada się samemu jak zaczął a nie skończył opisywać autor tego tematu.
Więc bierze się zwykły przakaźnik samochodowy. W jego piny 85 i 86 podpina kable podłączone do elektrozaworu gazowego, a pod piny 30 i 87a podpina końce przeciętego kabla zasilającego pompę paliwa, czerwono-żółtego, lecącego od skrzynki bezpieczników koło progu kierowcy w tył do pompy w zbiorniku paliwa.
wszystko się zgadza poza jednym szczegółem - przekaźnik musi być zwierno-rozwierny, jak będzie tylko zwierny (jak większość przekaźników) to się nie zrobi odcięcia bo pompka paliwowa dostanie napięcie dopiero po przełączeniu na gaz a więc efekt będzie odwrotny do założonego
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez pablomed » 1 maja 2010, o 14:51

pawelek03576, zrobiłes odkop okropny, a po drugie zdecydowana większość popularnych przekaźników jest własnie zwierno rozwiernych, co widac po tym że maja styki 87 oraz 87a. Pierwszy jest zwierny drugi rozwierny po podaniu prądu na cewkę (85 i 86)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości