maź na korku wlewu oleju i na bagnecie coe jest......

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

maź na korku wlewu oleju i na bagnecie coe jest......

Postprzez rawcio11 » 26 lut 2014, o 22:46

Witam serdecznie posiadam golfa 3 od 2mies. i mam problem nie znam się na mechanice itd.
Problem polega na tym że miesiąc temu buł wymieniony reduktor gazu na nowy ,uszeczelka pod głowicą ,pod zaworami ,planownie głowicy itd.Po miesiącu czyli teraz zauważyłem maź pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie ,podwyszony poziom oleju i jakiś rzadki ten olej .Jestem jego nowym właścicielem dokładnie histori autka nieznam ....Jeszcze zauważyłem wyciek oleju spod dekla zaworów ,ale uszczelka pod zaworami była harta bo są pozostałości czyi opakowania po wymienionych uszczelkach.Olej niebył zmienniay z tego co wiem ani filtr oleowy,,,,Moje pytanie czy silnik sie kończy już czy coś w tym stylu jakies uwagi ,porady,,Moje zdobyte informacje to ze silnik niedogrzany,może czujnik temp.,krótki dystans pracy sinika czyli temp. mała ....I czy może to jest spowodowane przez to że niebył olej wymieniony przy robionej głowicy i pozostał może płyn chłodniczy w oleju jak była walnięta uszczelka......Dodatkowe info(przebieg powyżej 300000 ogulnie ,gaz ma 8lat nowy jest reduktor miesiąc temu zmieniony,silnik 1,8 66kW,uszczelka pod głowicą wymieniona pierwszy raz od fabryki...Możecie mi w jakiś sposób pomóc co robić na co patrzeć i czego to są objawy mniej więcej......Dziękuję z góry ...ozdr...Dodam że silnik pracuje super na paliwie i na gazie,odpala na dotyk...
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

maź na korku wlewu oleju i na bagnecie coe jest......

 

Postprzez k-m-r1 » 27 lut 2014, o 10:34

maz pod korkiem jak sąkrókie odcinki
tymbarddziej żę masz gaz to bedzie zierało sie
u siebie czyszcze co 3 tygodnie wąz odmy ale ja mam 1.4

głowica była sprawdzana na szczelność i pekniecie?
nie wzrokowo a ciśnieniowo?
czy było tylko wymioniona uszczelka i zalane olejem
zmieniamy olej zmieniam płyn po takiej operacji
nowy olej nowy filtr co 15 tys

niedogrzane auto albo termostat albo czujnik temperatury
tanie zamienniki odpadająby wymienisz z 2-3 sztuki za nimtrafisz na dobry

jak leci spod dekla zaworów sczegulnie na rogach/kantach to niestety ale chyba pozostaje dodac tam czerwonego sylikonu
1.4 majątakąprzypadłośc że cieknie spod uszcelki pokrywy
u mnie skonczyło sie jak na rogach dodałęm czerwonego sylikonu na wysokie temperatury i silnik suchy :D
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 27 lut 2014, o 20:55

rawcio rawcio

sam sobie odpowiedziales ;p :mrgreen:

"Olej niebył zmienniay z tego co wiem ani filtr oleowy,,,,Moje pytanie czy silnik sie kończy już czy coś w tym stylu jakies uwagi ,porady,,Moje zdobyte informacje to ze silnik niedogrzany,może czujnik temp.,krótki dystans pracy sinika czyli temp. mała ....I czy może to jest spowodowane przez to że niebył olej wymieniony przy robionej głowicy i pozostał może płyn chłodniczy w oleju jak była walnięta uszczelka"

najpierw wymien olej i filtr oleju wymien tez plyn w chlodnicy i wtedy szukaj przyczyn

jak glowica byla planowana i wymieniona uszczelka to powinno byc ok ale musisz zmienic najpierw olej by cos wiecej wiedziec czy dalej sie to robi czy to pozostalosc po tamtej awarii
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sebastyanov » 27 lut 2014, o 22:46

Witam. moze faktycznie nie dogrzewasz silnika i robisz krotkie odcinki . i nie odparowuje para. przejedz sie z 20 km ze zmienna predkoscia i ocen korek powinien byc juz ladny czarny. . gdyby przedostawal sie plyn na cylindry to kopcil by na bialo, ubywalo by plynu, pokazywaly by sie babelki w zbiorniczku przy zapalonym silniku, zapach benzyny lub oleju w plynie i przy przegazowaniu by wylatywal ze zbiorniczka . skor bylo remontowane wszystko to powinno byc ok chyba ze robil to ktos co na odp*****l zlozyl wszystko aby wypchnac auto jako zrobione. przejedz sie dluzsza trasa i zobacz. pozdrawiam
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez pablomed » 28 lut 2014, o 22:53

rawcio11, pronuję zmień olej z filtrem i obserwuj - tak na razie będzie najtaniej. Mozesz teraz na ciepłą porę roku wlać jakiś niedrogi półsyntetyczny czy nawet mineralny olej jak wszystko bedzie ok to jesienią wlejesz dobry.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rawcio11 » 2 mar 2014, o 11:03

Witam wszystkich wielkie dzięki za wszystkie wskazówki postaram się zrobić tak jak piszecie ,tylko mam pytanie jak to zareklamować u tego szpeca co robił z tym >>>>>Mam podjechać i wymienić u niego olej ,płyn ,czy moze samemu i umyć silnik i pojeździ z 50-100km i zobaczyć co sie dzieje z tymi wyciekami i z tym malem na korku wlewu i bagnecie .........Proszę jeszcze o wskazówkę .... Z góry wielkie dzięki.....pozd... :cisza:
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków

Postprzez k-m-r1 » 2 mar 2014, o 19:10

kwestia sporna czy to lerzy w kompetencji mechanika miał zrobic głowice anie płyny

dobry mechanik by zadzwonił i powiedziałsłuchaj wymieniam płyny bo trzeba
paparuch zaleje to co ma i nie zadzwoni skasuje jak by to zrobił albo niepoliczy ale wyjdzie tanio


można wymienic samemu lub z kolegami ale takimi kumatymi co by filtra oleju nie ukrecili :mrgreen:
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez rawcio11 » 15 mar 2014, o 15:49

Podjade do wymiany oleju i zobacze co alej będzie....... :cwaniak:

[ Dodano: 2014-03-26, 21:46 ]
Witam olej wyminiony fitry wszystkie ,jak na razie wszystko ok.Dzięki za pomoc :super:
rawcio11
rawcio11
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 22:05
Lokalizacja: kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron