Mój golf 3 pali za dużo gazu, pomocy !!!

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez tygryssnd » 20 lis 2008, o 20:00

a czy ktos odczowa strate mocy miedzy gazem a benzyna? bo normalnie powinna wynosic do 5%.ja naprzyklad tego niemam niema zadnej ruznicy
tygryssnd
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 18:33
Lokalizacja: warszawa

 

Postprzez Golfik1986 » 20 lis 2008, o 20:07

jesli masz sekwencje jest taka opcja podobno na nich sa spadki nie odczuwalne ...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adrian160386 » 20 lis 2008, o 20:25

no mam 30 litrowa butle..i tankuje wszedzie bo tez myslalem ze wina stacji ale ciagle to samo...wiec co tu zrobic????
adrian160386
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 19:55
Lokalizacja: Makow Maz

Postprzez damax2000 » 20 lis 2008, o 20:45

Jeżeli chodzi o mojego Golfa to mam podobno najlepszą a już napewno najdroższą instalację jaka była wtedy na rynku. Cholera mnie bierze, sąsiad ma składaka zajechańca Golfa 2 za 1400zł z instalacją NO NAME a jemu normalnie chodzi auto na gazie i normalnie pali.
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

szukaj porządnego magika

Postprzez Przemas33 » 21 lis 2008, o 01:58

Ja założyłem gaz w lutym u takich niezabardzo okazało sie. Na początku palił mi po mieście od 15-16,5l na 100km ustawiali 5 razy i w końcu palił w mieście 10,5 11 a na trasie 7,5 8 l na 100km. W pewnym momencie zaczęły się minimalne drgania na staniu, ale ciągnął dobrze potem zawieszały się obroty na staniu i trochę falowały. Krokus dobry wyszło na kompie. Parę dni temu pojechałem na przegląd i okazało się, że mam zbyt bogatą mieszankę. Pojechałem więc do polecanego magika i ustawił mi gaz. Skończyły się drgania na staniu i obroty też są płynne jak narazie. Tamci magicy którzy mi montowali instalację założyli jakieś urządzenie stabilizujące żeby wyeliminować te drgania i nic to nie dało. Jeżeli ktoś z was ma blisko do Konina Wielkopolska wschodnia to polecam Pana Lewandowskiego na ul. Wojska Polskiego. Po tym ustawieniu mieszanki auto nie straciło nic ze swojej mocy. Ustawienie kosztuje u niego 30zł. teraz zobaczę ile mi będzie palił może jeszcze mniej.Pozdrawiam.
Przemas33
Przemas33
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 12 gru 2007, o 01:04
Lokalizacja: Konin

Postprzez damax2000 » 21 lis 2008, o 07:27

Minimalne drgania na postoju oraz zawieszanie się obrotów, lekkie falowanie to i ja mam, ale do tego już się przyzwyczaiłem :) Serwisuję w autoryzowanym serwisie BRC, myślę że nie ma lepszych fachowców niż ci, bo oni tylko BRC się zajmują a kto inny może wiedzieć więcej niż fachowcy od BRC
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mani51 » 21 lis 2008, o 07:33

a myślał ktoś z was o blos'ie? :chytry:

ewentualnie czy spotkał się ktoś z propozycją założenia tego czegoś lub widział u kogoś jak to się sprawuje
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez adrian160386 » 21 lis 2008, o 09:54

no ja to mam wszystko ok...wszystko chodzi jak zegarek...chodzi rowno na gazie i bezynie idzie jak strzala i nie mam zastrzezen odnosnie tego ale tylko te duze spalanie...:-(....a co to jest blos'ie???do czego to sluzy??
adrian160386
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 19:55
Lokalizacja: Makow Maz

Postprzez e2 » 21 lis 2008, o 10:41

adrian160386 napisał(a):a co to jest blos'ie???do czego to sluzy??


BLOS - http://www.google.pl/url?sa=t&source=we ... IndkkGDdhQ

sorry, za taki link, ale to z googla :) i uwaga bo to pdf - tam jest wszystko wyjaśnione co i jak :).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez damax2000 » 22 lis 2008, o 14:45

No nic chyba się nie dowiem w mojej sprawie, dzięki panowie, pozdrawiam
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

Postprzez dziabi3 » 22 lis 2008, o 23:56

panowie ja wam powiem tak

jak jest komputer i silnik krokowy a reduktor jest w miarę sprawny to tylko trzeba sie samemu to nauczyc ustawiać albo znaleźć gaziarza dobrego


ja polecam nie wywalać korkowca


a ja mam 1,4 1 punkt i na lpg nawet lepiej sie wkręca na obroty i jest mocniejszy a na pb czuć troszkę większy moment obrotowy na niższych obrotach

a dziś odnotowałem najniższe spalanie 7,22 litra na 100km ale z prędkością 70 85km/h bo sielsko
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Golfik1986 » 23 lis 2008, o 17:14

dziabi3, to masz cos nie tak bo samochod zawsze na gazie bedzie slabszy od benzyny. benzyna daje wiekszy moment niz na lpg, jest zrywniejszy i czuc wiekszy zapas mocy
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości