Przewód ma być zwarty w momencie przekręcenia zapłonu . i jest to przewód od pamięci komputera jeśli myślimy tak samo . Robiłem to samo u siebie na warsztacie bo również były cyrki z odpalaniem . Czerwony kabel w wiązce która idzie koło mcpersona i na pewno się sprawdzi . Jeśli odciął byś dodatni kabel komputera to tracił być godzinę i km tymczasowe
Właśnie tak
na taką odp czekałem
dobrze że mi powiedziałeś że jest 'osobny' kabel od pamięci bo dałbym przekaźnik na zasilanie ECU
dzięki kolego jutro działam
No i teraz mam problem ...
bo są dwa czerwone gruby i cienki
po przecieciu cienkiego nic sie nie dzieje
po przecieciu grubego obroty delikatnie wzrastaja o jakies 100 rpm
i nie moge znalesc za chiny pinoutu ecu do 1.8 ......
witam.kolego mam taki sam silnik no i ostatnio dobrałem sie do komputera.u mnie jest jeden kabel(czerwony)ktory jest cały czas pod napieciem a drugi zasilany jest dopiero po przekreceniu stacyjki.nie pamietam pinow-ale chyba 21 i 23.sprawdz sobie najlepiej miernikiem.miałem podobny problem-co jakis czas musialem robic reset ecu.zeby nie sciagac klemy przecialem ten kabel zasilajacy wstawiłem włacznik i tyle.to juz jest ostateczne rozwiazanie ale emulacja sondy nie pomagala.co troche łapał blad 561 i rano jak był zimny strasznie nie równo chodził na PB.po resecie jest OK.
Dokładnie kolego tak jak mówisz nieważne jaka będzie emulacja po jakimś czasie itak złapie błędy..
Z tego co sprawdziłem to mam 2 czerwone gruby i cienki i to są chyba nawet 2 masy .. ja już nie wiem
Podłączyłem teraz pod przekaźnik od centralki i jest tak że cały czas jest włączony a po przełączeniu na gazu ten kabelek jest odcięty pojeździmy zobaczymy