może wy podpowiecie bo mechanicy to .....

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

może wy podpowiecie bo mechanicy to .....

Postprzez greg_117 » 28 sie 2012, o 21:47

chodzi o opla calibre 2.0 8v ben+gaz ... a dokładnie autko dlugo kręcilo zanim załapalo i podobno to była wina czujnika położenia wału .... po wyjęciu go ... oczyszczeniu... zamontowaniu auto odmowilo posluszeństwa... mechanik kazał auto zapalić na hol gdyż podobno to normalka.... iiiiiii tu są jaja .... po ruszeniu i zapalaniu calibry na hol uszlyszeliśmy jakiś "CHROBOT" i po przejechaniu 100 m pod maską ukazal się olej ... wydobyl się przez bagnet .... a teraz jak się kręci rozrusznikiem to jest taki odgłos jakby się "ZACIĄŁ" , "ZWIESIŁ" .... i auto nie pali .... czy to uszczelka pod głowca czy tłok poszedl.... ?? dajcie jakieś porady bo mechanikom to nie wiara u mnie :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

może wy podpowiecie bo mechanicy to .....

 

Postprzez PiJey88 » 28 sie 2012, o 21:58

mógł rozrząd przeskoczyć, zdarza się często w silnikach z łańcuchem gdy odpala się z holu - dlatego nie polecam odpalania w ten sposób :dobani:
nie znam silnika więc ciężko cokolwiek powiedzieć
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez greg_117 » 28 sie 2012, o 22:10

tu jest rozrząd na pasku :) mechaniczek tak polecił więc człowiek się posłuchał a teraz prosze .....
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez krzysiek1992 » 28 sie 2012, o 22:36

90%rozrzad i zawory poszly na zlom nie wiem jak z tlokami a to ze dlugo krecil to dlatego ze nie mial kompresji odpowiedniej

[ Dodano: 2012-08-28, 21:38 ]
:-o ewentualnie cos bedzie z walem panewki i te sprawy ale sprawdz najpierw rozrzad
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez greg_117 » 30 sie 2012, o 18:47

jesli chodzi o górę....

Głowica jest oki ... zawory całe... ladnie dolegają do gniazda zaworowego (brak śladów na tlokach od uderzenia)

Tłoki całe i tuleje bez głębokich rys ...

Zostaje sam dół ... czy to możliwe,że wal ? jak można go sprawdzić ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości