A drugie pytanie, czy mogę do obecnego płynu dolać inny płyn aby wyrównać poziom, czy muszę wymienić na nowy? Dodam że nie wiem jaki był tam wcześniej lany.
Dzięki za posty pozdrawiam

Moderator: Moderator
raczej nie proponowałbym takiego rozwiązania. Płyn masz napewno zimowy, a dolanie niewielkiej ilości wody zmniejsza wytrzymałość płynu na niską temperaturę, czyli zamiast do -35 będzie do -30, potem może zamarznąć.e2 napisał(a):dolej wody
prezesso napisał(a):raczej nie proponowałbym takiego rozwiązania. Płyn masz napewno zimowy, a dolanie niewielkiej ilości wody zmniejsza wytrzymałość płynu na niską temperaturę, czyli zamiast do -35 będzie do -30, potem może zamarznąć.e2 napisał(a):dolej wody
e2 napisał(a):może oznaczać, bo ja tak ostatnio miałem - dolej wody albo jakiegoś płynu na zimę jeśli faktycznie masz niski poziom, co możesz łatwo sprawdzić pod maską
e2 napisał(a):dolej wody i koncentratu
Pascal napisał(a)::lol:![]()
ale się uśmiałem...
w pełni się zgadzam.marcinkoz2910 napisał(a):Petrygo czy borygo nie wlewaj
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości