mryga i brzeczy kontrolka oleju

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

mryga i brzeczy kontrolka oleju

Postprzez maly91 » 14 gru 2013, o 18:36

Witam po przejechaniu ok 15 km zaczyna i migac i brzeczyc kontrolka oleju.Byłem dzis na sprawdzeniu cisnienia i na tym pierwszym czujniku od chłodnicy na wolnych obrotach miał 1 bar a na wysokich 5 a ten blizej silnika miał 0,5 bara co moze byc przyczyną.Mechanik powiedził mi zebym wyjał przekaznik.Samochod to Golf 3 1,8
maly91
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: Suchedniów

mryga i brzeczy kontrolka oleju

 

Postprzez palio » 14 gru 2013, o 19:05

Albo czujnik wysokiego ciśnienia do wymiany albo coś nie tak z jego okablowaniem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 14 gru 2013, o 21:10

W podstawie filtra taki zawór zwrotny jest jest i kanały- zajmij się tym najlepiej odkręć podstawę od silnika, wykręć czujniki wszystko obejrzyj trzeba wyjaśnić taką dużą różnicę ciśnienia na obu czujnikach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pietrasiak2 » 16 gru 2013, o 14:44

Silnik 1.8 ciśnienie oleju przy 80 st
a / Bieg jałowy : 0,16-0,2 MPa czyli 1,6 - 2 barów
b/ ok 2500 rpm: 0,5 - 0,6 MPa czyli 5-6 barów
c/ otwarcie zaworu przelewowego 0,56-067 MPa czyli 5,6 -6,7 bara
Prawdopodobnie nie załapuje biały czujnik ciśnienia bo otwiera go przy
0,18 MPa czyli 1,8 bara przy wyższych obrotach między 2000 a 2300.
Bo chyba tak się Tobie załącz brzęczyk ?
Pytanie do Ciebie na jakim oleju śmigasz jaki masz filtr i kiedy ten olej wymieniałeś? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez maly91 » 17 gru 2013, o 13:24

Brzeczyk i lampka zapala sie nie zaleznie od obrotow.Olej był wymieniony ok 2 tygodnie temu filtr to Filtron a olej to Platinium 10w40
maly91
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez pietrasiak2 » 17 gru 2013, o 13:30

Przed wymianą oleju też to się działo? :-)
Jak tak to mogła zasyfić się siatka na smoku pompy oleju , bo to jedno ciśnienie to trochę przy niskie jest :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez maly91 » 17 gru 2013, o 14:44

no przed wymiana było to samo
maly91
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 13:09
Lokalizacja: Suchedniów

Postprzez pietrasiak2 » 17 gru 2013, o 14:50

Martwi mnie to 0,5 bara może być tak jak pablomed napisał puszczać zawór zwrotny bo lubią puszczać i zajrzałbym najpierw tam . Dostęp łatwy a koszt niewielki :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Szheyk » 18 gru 2013, o 10:17

słuchaj ja miałem podobny problem z tym tylko u mnie paliła się kontrolka i pedał hamulca na zimnym silniku był twardy -rozwiązanie zdjęcie miski i wyczyszczenie smogu : takiej siatki która pobiera olej . Sylikon mi sie dostał bo kleiłem sylikonem pokrywe zaworow

Musisz miec niedrożnosc lub czujnik padnięty , kiedys jakos sprawdzałem ale nie pamiętam (chyba zwierałem przewod dochodzący do czujnika z masą)
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron