Muli\dławi się od 3000 obr.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Muli\dławi się od 3000 obr.

Postprzez paxstor » 6 lip 2012, o 21:33

Panowie mam problem od jakiegoś czasu golf zaczął mi się dusić, na wolnych jest ok, jak przyspieszam to na niższych biegach jeszcze się wkręca ale czym większy bieg i obroty powyżej 3000 to nie chce za bardzo przyśpieszać, muli dławi się, jak podpompuję gazem to zaczyna przyśpieszać jak by się przełamywał, usterka występuje na LPG jak i benzynie, waga podpinałem i nie ma nic, co to może być :niepewny:
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Muli\dławi się od 3000 obr.

 

Postprzez greg001 » 7 lip 2012, o 07:27

nie ma zależności ciepły czy zimny silnik?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez paxstor » 7 lip 2012, o 13:32

Wiesz co ogólnie na zimnym nie kręcę wyżej niż 3000obr. ale tak mi się zdaje że, na zimnym lepiej jest, zapłon wymieniałem w tamtym roku, może spróbuje podmienić świecę może któraś niedomaga :niepewny:
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Emiczka » 7 lip 2012, o 14:25

no ja też bym zobaczyła świece jednak.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 2003
Silnik: 1.6 passat B5fl
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez pablos » 8 lip 2012, o 01:16

mówisz że błedów nie masz żadnych na vagu ja bym przeczyscil układ dolotowy, przepustnice najpierw gdyz przy tym silniku lubi z odmy prychac do układu dolotowego,na świece tez spojrz tak jak ci radzą wyżej, moj to był taki zamulony jak mialem walniety czujnik stuku(kable przerwane) ale vag mi blad pokazal teraz super sie wkreca na obroty
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez paxstor » 8 lip 2012, o 23:54

pablos, no właśnie vaga podłączałem i nic nie było, i tak się zastanawiam... w tyg podmienię świecę, jak nie to wyciągnę przepustnicę ;-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez greg001 » 9 lip 2012, o 00:56

po wyciągnięciu przepustnicy nie zapomnij o adaptacji
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez paxstor » 6 sie 2012, o 15:41

A więc tak świece nowe i dalej to samo... nie wiem za co się teraz brać czy podłubać w przepustnicy (wyczyścić) czy podmienić sondę bo ostatnio przy wizycie u gazownika powiedział że coś chyba szwankuje...
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pandamian21 » 6 sie 2012, o 16:51

ja mam troszke inny silnik niz ty ale moze podpowiem..u mnie gdy odpale po nocy autko na niskich obrotach jest mulaste, gdy jest powyzej 2.5tys obr to zaczyna sie robic wariat.. mechanicy w aso powiedzieli ze do wyrzucenia sonda, swiece przewody i kopulka.. moze to pomoze ci w rozwiazanie klopotu.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez paxstor » 6 sie 2012, o 17:16

pandamian21, u mnie jest podobnie jak mówisz ale jeszcze dodatkowo się dławi, zobaczymy poszukam sondy na szrocie :niepewny:
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pandamian21 » 6 sie 2012, o 17:50

hmm nie wiem czy uzywka na dzialasz.. ja dzis zakupilem sonde w sklepiw, bosch.. zaplacilem 180zl.. jeszcze przewody swiece i kopulka mi zestala.. tylko czekam na gazownika bo na urlopie gdyz mam gaz pod sonde...
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Radekb351 » 6 sie 2012, o 21:04

Jeżdżąc na LPG trzeba dbać o układ zapłonowy i sondę(zależny jaki gen. instalki). Gaz jest bardzo czuły na "niedociągnięcia". :-|

paxstor zacznij od świec i kabli. Co do sondy jak masz 2 gen gazu gazownik może stwierdzić poprawność oscylacji.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości