Muli i dusi się a potem jedzie normalnie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Muli i dusi się a potem jedzie normalnie

Postprzez malapawel » 4 lut 2013, o 18:50

Witam, mam problem z golfem, mianowicie gdy jadę to muli samochodem, daję w gaz a obroty spadają lecz jak potrzymam dłużej na gazie to wraca do normy i za jakiś czas znowu muli, czasem da się normalnie jechać czasem w ogóle nie idzie. Żeby jechać normalnie muszę pompować pedałem gazu żeby na jakiś czas było dobrze, na gazie problem jest ciut większy niż na benzynie. Przewody wymienione.
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Muli i dusi się a potem jedzie normalnie

 

Postprzez DuDziAs » 4 lut 2013, o 19:17

Podpinam się pod temat kolegi mam podobny problem,golfica po wciśnięciu gazu np.na 5 biegu nawet do dechy nie okazuje zbytniej reakcji z tym że obroty nie spadają ale utrzymują się choć jak wiadomo powinny wzrastać,zauważyłem także że samochód reaguje na wciśnięcie jakiejś 1/3-ciej pedału gazu gdy przycisne mocniej występuje problem który opisałem na początku...dodam że jakieś 2mc temu wymieniłem filtr powietrza oraz gazu ale niewiele to pomogło.Co o tym sądzicie???mam zamiar jutro jak będe miał czas kupić i wymienić świece,może także przewody tylko nie wiem czy coś to pomoże,może miał ktoś z was taki problem???liczę na sensowną odpowiedż.
DuDziAs
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 19:35
Lokalizacja: Kłyż k.Tarnowa

Postprzez winiarsko » 4 lut 2013, o 21:07

ja miałem tak samo jak miałem zapchany przepływomierz, sciagnij sobie tą plastikowo gumową rure z przepływki i zobacz czy nie masz syfu. u mnie było to wyraźne ponieważ efekt był taki jakby łapał lewe powietrze.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez malapawel » 4 lut 2013, o 21:10

a jak go przeczyścić? bo mi się wydaje, że to może być walnięta kopułka
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez winiarsko » 6 lut 2013, o 18:08

ja oddawałem do mechanika niestety, ale w prawdzie kopułke t4ez mi wymieniali
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Pyku » 8 lut 2013, o 03:40

Miałem to samo wymieniłem palec kopułkę i świece i filt paliwa i śmiga normalnie :)
Pyku
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 01:49
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez malapawel » 14 lut 2013, o 00:13

powiedzcie co mam dalej robić, wymieniłem już kopułkę, palec, świece, przewody i cewkę i dalej przerywa, wystarczy że lekko się nagrzeje (40 C) i zaczyna się komedia na gazie i delikatnie benzynie, dodam, że gdy ruszam przepustnicą ręcznie to czuje delikatny prąd biegnący po palcu, przerywać zaczyna dopiero powyżej 1500 obrotów gdy się lekko zagrzeje, muszę całkowicie odpuścić pedał gazu by normalnie zaczął jechać, choć czasem ale bardzo rzadko mogę jechać bez tego zabiegu.
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości