Muli na gazie

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Muli na gazie

Postprzez DJ_DARCO » 19 lut 2011, o 10:20

Jak w temacie. W zakresie niskich obrotów od 1000 do 3500 idzie fajnie (przy otwartej przepustnicy do połowy) kiedy wcisne do dechy to tak muli że się zdaje że zaraz silnik zagaśnie.
od 3500 obr. do 5000 nie ma wogóle mocy po prostu zero a po przekroczeniu 5000 obr. to się robi z auta taka torpeda że go w ryzach nie mogę utrzymać :lol: cały problem jest na gazie jak przełącze na benzynkę jest po prostu cud malina. Dodam jeszcze że mam gaz na silniczku krokowym i zastanawiam się nad wyrzuceniem drania i wsadzeniem śruby regulującej. W aucie zamontowany jest jeszcze filtr stożkowy może w tym tkwi problem...
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice

Muli na gazie

 

Postprzez K@mil » 19 lut 2011, o 13:09

DJ_DARCO napisał(a):W aucie zamontowany jest jeszcze filtr stożkowy może w tym tkwi problem...


Zacząłbym wlasnie od niego... Tutaj dalem linka jest wytlumaczone o stozku i lpg http://www.golf3.pl/topics36/o-co-kaman ... ght=stozek
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez DJ_DARCO » 21 lut 2011, o 03:03

No stożek powędrował do szafy. Poprawa niewielka :-/ gaz do dechy i dalej muli :-|
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości