Muli na zimnym

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Muli na zimnym

Postprzez tomasz291 » 22 sie 2013, o 19:18

Witam opiszę moje problemy od niedawna rano już jest troche zimno auto pali na rys dodaje gazu do 2000 rpm wskakuje na gaz normalnie a gdy jadę już na 5tce silnik raz ciągnie raz muli i tak i tak....Po pracy siadam na polu temp.30st. upał silnik pracuje normalnie na lpg :!: Dodam że instalacja ma 7 lat Elpigaz vega filterek nie dawno wymieniany,wczoraj spuściłem syf z parownika wyleciało około pół kieliszka jakie macie rady?
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Muli na zimnym

 

Postprzez pablomed » 23 sie 2013, o 13:58

albo potrzebna poprawka regulacji, albo regeneracja redukora, w sumie to po 7 latach napewno jest potrzebna membrany reduktora tyle nie wyytrzymują nawet jeśli przebiegi nie były duże.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez ci-nek » 2 wrz 2013, o 23:10

istnieje tez inne rozwiazanie. przede wszystkim sprawdź czy masz podłaczone oraz czy prawidłowo przewody od sterowania ciepłe/zimne powietrze we wlocie powietrza na wtrysku. mozna to zrobić na dwa sposoby. 1 w instukcji sprawdzić jak musza być podłączone. 2. w chłodniejszy dzień zdejmujesz pokrywe filtra powietrza, zobaczysz tam klapkę. ta klapka steruje własnei ciepłe/zimne powietrze. przy temperaturze (jezeli dobrze pamietam) ponizej 35'C powietrza zasysanego, klapka ustawi sie tak by do rury wpadało powietrze spod silnika, powyzej tej wartosci klapka powinna zmienic swoje połozenie i zasysac powietrze z prze lewego nadkola. Powinieneś dojść po przewodach skad jest sterowana ta klapka, wtedy możesz sprawdzic czy przewody są w ogóle podłączone. Sterowanei klapką jest mechaniczne (nei elektryczne)

istnieje tez inna ewentualnośc. wariuje Ci zawór (jezeli masz) odpowietrzania z oparów zbiornika paliwa. mam ten sam silnik, jest to mały elektrozawór najparwododobniej niebieski lub czarny z bodajze 2pinową wtyczka, równeiz w okolicy koło filtra powietrza. jezeli ten elektrozawór sie zepsuje (jak mi) to bedzie Ci podawał lewe powietrze do wtrysku w za-duzej ilosci, no i Ci bedzi emulił silnik. jak poszukasz u mnie w "profilu" mojego golfa, to powinienes znaleźć opis tej usterki i jak wyglada ten element
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości