na benzynie jezdzi dobrze a na gazie SZARPIE !! co tu jest??

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

na benzynie jezdzi dobrze a na gazie SZARPIE !! co tu jest??

Postprzez bastinio » 18 lis 2008, o 19:22

witam wszystkich mam taki problem golfa zawsze pale na benzynie a potem sie przełacza na gaz. na benzynie jezdzi normalnie a na gazie nie raz tydzien jezdze i nie szaqrpie a teraz trzydni jezdzilem i szarpie na gazie nie milosiernie caly samochod rzuca nie da sie w pedal dodac:(
co tu jest nie tak czy to chodzi o instalacje gazowa??? ma ona 5lat nie wiem jak poprzedni wlasciciele uzytkowali bo mam golfa dwa miesiace. prosze o pomocne wskazowki z gory dziekuje za odpowiedzi bo trzeba to zrobic tylko chce miec jakies obeznanie na poczatku.
bastino
bastinio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 20:41
Lokalizacja: skierniewice

na benzynie jezdzi dobrze a na gazie SZARPIE !! co tu jest??

 

Postprzez K@mil » 18 lis 2008, o 19:27

Wiec ta pierwsze co bym zrobil to bym wymienil filterek gazu, nie wiadomo ile ma juz przejechane km...
Najlepiej jedz do gazownika, taka wymiana mnie kosztowala 30zl z filterkiem...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Zaba2 » 18 lis 2008, o 20:43

Popieram przedmowce i polecam tez wymienic filtr powietrza.
Avatar użytkownika
Zaba2
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:13
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Admor » 18 lis 2008, o 21:15

filtr kosztuje 7 zł na allegro z wysyłką, a wymiana to odkręcenie jednej śruby i przełożenie dwóch uszczelek. Jak ktoś nigdy tego nie robił i boi się gazu to lepiej jednak do gazownika jechać.
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez bastinio » 21 lis 2008, o 12:17

zaprowadziłem auto do zaufanego gazownika gaz tu jest 5 letni czyli ok 100tys km jest napewno pezjechane jak nie wiecej i nie wiem jak kto dbal o niego. odrazu powiedzial ze napewno bedzie caly reduktor do wymiany ile to moze kosztowac razem z robocizna????????
bastino
bastinio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 20:41
Lokalizacja: skierniewice

Postprzez Admor » 21 lis 2008, o 15:55

bastinio napisał(a):bedzie caly reduktor do wymiany


no za nowy to gdzieś >250zł z przeglądem instalacji pod warunkiem że gazownik nie jest zdziercą. Kumplowi gazownik zagadał 180zł za regenerowany + robota :-| .
Avatar użytkownika
Admor
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 11:17
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez bastinio » 21 lis 2008, o 17:28

bylem u gazownika i robil przy mnie. reduktor sie nie nadawal juz do regeneracji i wymienij z regeneracja wszystkie czesci na nowe przeczyscil przewogy syf wyrzucil filtr wymienil wyregulowal spalanie bo za duzo mi palil i wziol 230zl. teraz nic nie szarpie pali z gazu i benzyny wszystko ladnie chodzi tylko zobaczymy ile zrobie na pelnym baku. przed naprawa robil 220 albo 260 km na 25.5 litra. zobaczymy teraz przy spokojnej jezdzie:)
bastino
bastinio
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 20:41
Lokalizacja: skierniewice

Postprzez luckystrike » 21 lip 2009, o 16:22

ja mam taki sam problem więc podłączę sie pod temat. Gdzieś od około miesiąca strasznie szarpie mi na gazie. Zwłaszcza jak mu dam gazu szybko do dechy ale czasami tez jak stoje np. na czerwonym. Wymieniłem filterek i regulacja była robiona a za drugim razem powiedzieli ze reduktor trzeba wymienic i 350 nowy wrazz z robocizna. Tak sie zastanwaiam czy to napewno reduktor i czy koszta sa właściwe?? Nie znam sie w ogóle na gazie wiec z gory dzieki za kazda pomoc. Pozdrawiam
luckystrike
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lis 2008, o 20:27
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez pablomed » 21 lip 2009, o 17:08

reduktor nowy kosztuje od oki 200 za Lovato po 350 zeta za landiRenzo. Więc cena z robotą wydaje się być ok.
Tyle ze naprawdę - gazownikom nie zawsze chce się bawić w regenrację, ale założenie nowego zestawu naprawczego do starego reduktora na ogół przywraca mu 100 procent świetnosci. Tyle że opłaca się to jeśli byś sam robił (membrany 50-100 zalezy jaki reduktor). Robota w reduktorach takich jak Lovato czy BRC jest śmiesznie prosta, nieco trudniejsza np w Landi
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez luckystrike » 29 lip 2009, o 18:46

NO ja jednak sie nie znam zbytnio na gazie i pojechałem do gazownika po nowy Lovato. Wszystko pięknie ale tylko przez jeden dzień. Później zobaczyłem ze iskry mi skaczą pod maską więc wymieniłem świece bo kable stosunkowo nie dawno wymieniłem. Znów pomogło ale na trochę. Teraz znowu mi szarpie i dusi jak dodam mocno gazu lub stoje na światłach( choć nie zawsze ). Ale na benzynie juz ok. Sam nie wiem o co tu chodzi? Jakieś rady pomocne? Za tydzień zaczynam urlop a nie chce mi sie PKP jeździć po całej Polsce :zalamany:
luckystrike
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lis 2008, o 20:27
Lokalizacja: Gdynia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości