przez gbcolin » 7 paź 2011, o 00:40
Jak w temacie pilnie proszę o pomoc. Jadąc autostradką po wciśnięciu sprzęgła dodał sam obrotów do 4,5 tyś. Wyłączyłem silnik i załączyłem i ok. drugi raz powtórzył to samo po kilku dniach. Dziś szarpie obrotami do zgaśnięcia na PB, a na LPG utrzymuje około 3,5tyś. Ja stawiam na krokowy. Od remontu silnika upłynęło 1,5 roku. wtedy była to uszczelka. w między czasie padła cewka, przewody beru doszły nowe. Ta różnica na PB i LPG o czymś musi świadczyć. Silnik AAM 75koni 184 tyś przejechane około 20 od remontu. Płynu nie ubywa. Proszę Was o podpowiedź.
Ostatnio edytowano 9 paź 2011, o 12:18 przez
gbcolin, łącznie edytowano 1 raz