Na PB Szarpie 0d 100 do 2tyś, na LPG utrzymuje ponad 3tyś ob

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Na PB Szarpie 0d 100 do 2tyś, na LPG utrzymuje ponad 3tyś ob

Postprzez gbcolin » 7 paź 2011, o 00:40

Jak w temacie pilnie proszę o pomoc. Jadąc autostradką po wciśnięciu sprzęgła dodał sam obrotów do 4,5 tyś. Wyłączyłem silnik i załączyłem i ok. drugi raz powtórzył to samo po kilku dniach. Dziś szarpie obrotami do zgaśnięcia na PB, a na LPG utrzymuje około 3,5tyś. Ja stawiam na krokowy. Od remontu silnika upłynęło 1,5 roku. wtedy była to uszczelka. w między czasie padła cewka, przewody beru doszły nowe. Ta różnica na PB i LPG o czymś musi świadczyć. Silnik AAM 75koni 184 tyś przejechane około 20 od remontu. Płynu nie ubywa. Proszę Was o podpowiedź.
Ostatnio edytowano 9 paź 2011, o 12:18 przez gbcolin, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Na PB Szarpie 0d 100 do 2tyś, na LPG utrzymuje ponad 3tyś ob

 

Postprzez v1rooz » 7 paź 2011, o 00:47

nie koniecznie krokowy sprawdz czy lewusa nie lapie, oraz mozliwe ze sprzeglo juz sie konczy.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez gbcolin » 7 paź 2011, o 05:41

objawy takie na jałowym są po odpaleniu silnika
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz194 » 7 paź 2011, o 14:59

sprawdź silnik krokowy i luknij czy nie zacina się klapa w przepływomierzu . silnik z lpg ?
łukasz194
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 lut 2011, o 20:44
Lokalizacja: Tcz...

Postprzez gbcolin » 7 paź 2011, o 16:18

tak jest lpg.
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz194 » 7 paź 2011, o 21:35

nooo to bym obstawiał przepływomierz klapa może się zacinać i tego sa skutki ;-) spróbuj odłączyć przepływke i zobacz czy coś się zmieni podczas jazdy
łukasz194
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 lut 2011, o 20:44
Lokalizacja: Tcz...

Postprzez ci-nek » 8 paź 2011, o 00:59

nie ma przepływomierza w AAM

[ Dodano: 2011-10-08, 01:02 ]
ja walczę z podobnym problemem, jak chcesz to wszystko jest dokładnie opisane http://www.golf3.pl/topics36/sam-sie-wk ... htm#318215
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez gbcolin » 9 paź 2011, o 12:10

Problem rozwiązany. Silniczek krokowy 6-cio pinowy. Kod produktu: 0132008601. Doradzam również sprawdzenie czy wtrysk jest dokręcony (4 śróbki klucz 10). Po odpaleniu piękny dzwięk 900 obrotów. Znikły falowania silnika o 50 obrotów w dół i górę, zniknął problem falowania od zera do 2 tyś na PB i utrzymywania 3 tyś na LPG. zniknął również problem samoistnego dodawania sobie gazu (hehe nie tylko toyota :)) i to tyle temat zamknięty. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. :-) :super:
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 9 paź 2011, o 15:44

czy cos jeszcze robiłes (jakies czyszczenie itp) poza wymianą silnika krokowego?
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez gbcolin » 9 paź 2011, o 21:07

nie nie tylko tyle zrobiłem. Odkręcenie wtrysku i wymiana krokowego następnie założenie z powrotem wtrysku i na tym był koniec.
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 10 paź 2011, o 03:54

u mnie to nic nie dało przy pododbnej usterce :(
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości