Nagle nie odpalił. Kompletnie martwy.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez BORYSKA » 19 lut 2010, o 08:01

gbcolin napisał(a):00515 Hall sender-G40 No signal

gbcolin, diagnoza jest jak najbardziej prawidłowa. Czujnik halla nie pracuje przy zgaszonym silniku, więc nie wysyła sygnału do komputera. Jak odpalisz furę, to ten błąd sam zniknie. Nie trzeba go nawet kasować

gbcolin napisał(a):jak prubuję kręcić tą metalową tarczką to jest luz


Jak duży jest ten luz? Ta metalowa tarcza nie ma prawa się obrócić.
Niestety nie mam pojęcia jak ją zdjąć. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów pomoże.
Piszesz że kiedy kręcisz tarczą to coś stuka. Podejrzewam, że zerwał się frez na osi aparatu zapłonowego i teraz nie jest w ogóle napędzany.
Chyba będziesz miał aparat zapłonowy do wymiany...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

 

Postprzez gbcolin » 20 lut 2010, o 00:14

o kurcze dobrze że zajrzałem jutro wyjmę cały aparat i zobaczę mam nadzieję że BORYSKA, masz rację bo nowy 160 zł hall. a aparat może mniej na szrocie. jutro od rana działam a jak z wyjęciem aparatu chyba trzeba przekręcić na jakieś znaki żeby wyjąć nie??

[ Dodano: 2010-02-19, 23:15 ]
myślę że ta tarczka ma ok 15 stopni luzu to dużo wydaje mi się.

[ Dodano: 2010-02-20, 14:23 ]
patrzyłem aparat zapłonowy jest ok. z tym luzem może troszkę przesadziłęm jest ok a góra dół jest luz max 2 mm wiec chyba ok. ustawilem na znakach w zaslepce od skrzyni, palec i znak na obudowie aparatu ok, przewody i rozdzielacz osuszone na grzejniku, sprawdzona iskra jest, paliwo jest sprawdzałem wężyk od baku do wtrysku, pasek rozrządu przekręca sie max 90 stopni wiec niemozliwe zeby sie przekrecił, pozatym borygo zalane wiec przy 5 stopniach na minusie nie możliwe żeby coś sie zadziało. A więc dead kompletny bo teraz już nawet nie dycha.

Śmierć golfa... :-(
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Goral1985 » 20 lut 2010, o 16:09

Nie zostalo ci nic innego jak zaprowadzic do mechanika!!!!! Skoro iskra jest,paliwo dochodzi to musi palic :-| watpie zeby gdzies ci woda zamarzla bo musialo byc przynajmniej z -15 stopni!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez gbcolin » 20 lut 2010, o 16:16

no wlasnie a w tym czasie było max -5... tak zrobie nie mam wyjścia. Dzięki za pomoc jakbyście mieli jakieś pomysły piszcie. Z góry mowie że nie ma odcięcia (ja o tym nie wiem) centralnego nic. :ok: :-(
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez BORYSKA » 20 lut 2010, o 17:18

No i mój też dzisiaj zdechł... Popuściło się koło pasowe na wale korbowym i przeskoczył rozrząd. W sumie podobne objawy jak kolegi gbcolin, . Kręci, kręci ale nie odpali... Ktoś mi powie czy mój silniczek jest kolizyjny? (ABS)
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez kamil1983 » 20 lut 2010, o 18:11

u mnie bylo to samo tez balem sie ze rozrzad przeskoczyl a winny byl palec rozdzielacza prawie nowy zreszta niech ktos kreci silnikiem a ty sproboj zaplonem pokrecic
kamil1983
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 13:59
Lokalizacja: busko

Postprzez gbcolin » 20 lut 2010, o 18:36

spróbuje jeszcze jutro ostatni raz ale niemożliwe żeby to był źle ustawiony zapłon. Być może teraz tak bo ja pokręciłem. ale przed odkręceniem aparatu napewno nie. bo przecież to auto jeździło i nagle nie odpaliło... :-(
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Goral1985 » 20 lut 2010, o 20:28

Ja samemu wymienialem aparat i kazalem koledze krecic rozrusznikiem a sam krecilem aparatem a to w lewo a to w prawo i jak odpalil przekrecilem do momentu az mial nie za duze obroty,pojechalem na sprawdzenie zaplonu i byl lekko przyszpieszony!!!

[ Dodano: 2010-02-20, 19:29 ]
Z tego co wiem to silniki abs sa bezkolizyjne :-D
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez gbcolin » 20 lut 2010, o 20:33

no ja mam aam a to prawie ten sam silnik raczej
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Goral1985 » 20 lut 2010, o 20:45

Dokladnie ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez Mariusz164 » 20 lut 2010, o 23:36

a może na cewce gdzieś masz przebicie. ja w benzynie miałem tak że samochodzikiem przyjechałem do domku dolewałem olej i mi się rozlało no więc umyłem troszkie silnik i chlapnęło na cewke chciałem jechać do pracy ale już nie zapalił iskra była ale nic z tego. tak jak napisałeś jak puszczałem to stzrelił jakby chciał załapać. może sprawdz to? może mieć to coś wspólnego.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez gbcolin » 21 lut 2010, o 00:13

Mariusz164, spróbuję przełożyć cewkę od absa jak mi sie uda to mimo niedzieli. dzięki
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości