Naprawa LPG-parownik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Naprawa LPG-parownik

Postprzez Spoksik » 8 maja 2013, o 18:45

Witam. Panowie mam małe pytanka do was. Otuż u mnie w samochodzie na postoju z wlączonym nawiewem czuc smrod lpg w srodku. Na wyłączonym już nie.
Kiedy poruszylem jedną z rur dopwoadzajacych plyn do parownika zauwazylem ze polecialy 2 kropelki z miejsca w ktorym wchodzi plastikowe kolanko do parownika. Czy tam jest jakiś simmering??? Mój parownik to lovtec. co mi doradzicie??
Taki parownik: Obrazek
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Naprawa LPG-parownik

 

Postprzez trojeczkaGT » 8 maja 2013, o 19:26

jezeli chodzi o ten gruby waz to tak jest tam uszczelka i polecam dokrecic te srubki bo mogly sie poluzowac.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Spoksik » 8 maja 2013, o 19:56

A co do smrodu gazu???
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez prezesik » 8 maja 2013, o 20:39

Gaz właśnie stamtąd się ulatnia. Jest to wąż doprowadzający LPG do silnika. Jest tam gumowy uszczelniacz. Wyjmij go, dokup nowy na wymiar lub nawet całe kolanko na stacji montującej LPG, zamontuj i powinno być git.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Spoksik » 8 maja 2013, o 21:16

Oj chyba nie. Wydaje mi się ale chyba ten waz jest podczepiony do ukladu chlodzenia.
Spoksik
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 10 paź 2012, o 21:12
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez trojeczkaGT » 8 maja 2013, o 21:21

weze od ukldu chlodzenia masz nizej te kolo cewki-zaworu otwierajacego. ten z kolankiem jest od lpg i idzie do gaznika lub monowtrysku
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 8 maja 2013, o 22:01

Jw.
Kolanka od cieczy chłodzącej są wkręcane, a kolanko od LPG (ze zdjęcia) jest mocowane na wcisk. Po odkręceniu widocznego wkręta z boku kolanko spokojnie wyciągniesz do góry.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pablomed » 8 maja 2013, o 23:17

Spoksik, to jest gdybanie czemu czuć gazem smaruj połączenie woda z mydłem może jakąś nieszczelność zobaczysz. Akurat z węża od reduktora do silnika raczej nie leci gaz bo jest w nim podciśnienie, prędzej z samego parownika od dziurawej membrany albo z połączeń cienkich rurek miedzianych do parownika lub zaworu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 9 maja 2013, o 18:44

ja sprawdzalem za pomoca zapalniczki haha gdy znalazlem nieszczelnosc to prawie sie pos..alem bo efekt byl natychmiastowy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron