Moderator: Moderator
strzeliniasty napisał(a):jak wymienial ci uszczelke pod glowica to mogl zadzwonic czy ma wymieniac od razu pierscienie
piter1512 napisał(a):Witam,mam taki problem-podczas wymiany uszczelki pod głowicą mechanik stwierdził,że pierścieni na tłokach prawie wcale nie ma a w dodatku 1 tłok jest delikatnie zarysowany.Mam wobec tego pytanie-czy opłaca się wogóle robić taki silnik czy lepiej rozglądnąć się za innym silnikiem?Jakie są ewentualne koszty takiej naprawy,a może ktoś ma adres jakiegoś sklepu który zajmuje się handlem używanymi częściami???Z góry dzięki,pozdr
piter1512 napisał(a):oleju nie bierze-bynajmniej na razie chociaż mam go dopiero 3 dni,on (mechanik) stwierdził,że lepiej abym nie jezdził nim teraz,widziałem 1 tłok i rzeczywiście miał on lekki luz w cylindrze i delikatną ryse-już nie wiem,co robić...mocy tez mu lekko ubyło
piter1512 napisał(a):ale mechanik powiedział mi to po złożeniu silnika
No tak,ale 1 może pojezdzić 1-2 lata a drugi przejedzie 200 m i mu auto stanie...Jeszcze 1 pytanie-czasami,gdy przejade jakiąś odległość(min1-2 km)słychać czasami dziwny dzwięk-jakby delikatny pisk-odgłoś szybkiego motoru lub coś w tym stylu-co to może być???Działo się tak również przed wymianą uszczelki więc jest to chyba coś innego niż ciśnienie spod głowicy,czy może być to odgłos tej rolki,na której leci pasek klinowy???Dodam,że dzieje się tak podczas jazdy,na wolnych obrotach chyba nieEmiczka napisał(a):mam to samo i co postanowiłam jeździć do czasu ąż nie padnie i inny wsadzić. U mnie jeszcze nie domaga na jednym cylindrze bo ma sprężanie zaledwie 6 klekoczą zawory też mi powiedzieli ze padnie ten silnik a już dwa lata jeżdżę tyle km i nic się nie dzieje. Moja rada jeździj na razie na nim do czasu aż nie padnie i kup podobny ale dobrze sprawdzony.
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości