niby wszystko ok ale...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez skolar » 16 gru 2012, o 17:23

filtr z gazu??
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Postprzez robercik » 16 gru 2012, o 17:50

a dlaczego parownik polskie przepisy kaza montowac rownolegle do kierunku jazdy,bo wczasie przeciazen moze przymykac gaz np przy hamowaniu,tak jak pisali wczesniej daj mu wieksza ilosc gazu ta sruba na parowniku o pol obrotu w lewo,po prostu przy skrecie w ktoras strone wystepuje przeciazenie na mebrany i przymyka sie gaz
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez skolar » 16 gru 2012, o 18:12

a to gdzie znajduje sie ta sruba jesli by ktos mogl to na zdjeciu pokazac a ja zrobie zdjecie silnika i ocenicie czy jest to dobrze zamontowany ten parownik
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez prezesik » 16 gru 2012, o 18:36

skolar napisał(a):filtr z gazu??
powietrza
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez skolar » 16 gru 2012, o 18:56

tu jest to zdjecie niech ktos oceni i zaznaczy gdzie jest ta sruba do tej regulacji i czy jest to dobrze zamontowane http://imageshack.us/f/18/dsc07369wr.jpg
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez Opik » 16 gru 2012, o 21:36

robercik napisał(a):a dlaczego parownik polskie przepisy kaza montowac rownolegle do kierunku jazdy,bo wczasie przeciazen moze przymykac gaz np przy hamowaniu,tak jak pisali wczesniej daj mu wieksza ilosc gazu ta sruba na parowniku o pol obrotu w lewo,po prostu przy skrecie w ktoras strone wystepuje przeciazenie na mebrany i przymyka sie gaz


proponuje pojeździć z samochodem gdzie parownik będzie zamontowany prostopadle do kierunki jazdy. "pojeździć" ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez skolar » 21 gru 2012, o 18:42

otoz zaczął się nowy problem gdy jadę sobie normalnie po drodze ;p na biegu i dam na luz to obroty spadają o jakieś 100 mniej niż powinny i później wracają do swojej pozycji albo gdy dam na luz to utrzymują się coś kolo 900-1000 i lekka przegazowka zalatwia sprawe no i czasami poprostu zgasnie dodam ze ze przepustnica byla czyszczona jakis miesiac temu , wymienilem kopulke , palec i swiece i nic nie pomoglo moze przepustnica juz sie nadaje do wymiany?? silnik 1,6 aee aha no i jeszcze dzieje sie tak i na benie i na podtlenku lpg. i jeszcze jak odpalam i silnik jest zimny to jak nie dodaje gazu to gasnie a na cieplym normalnie odpali. i gdy podczas jazdy czasami przy dodaniu gazu zaczyna tak jakby szarpac, dusic sie i gdy wcisne sprzeglo to zaraz gasnie

[ Dodano: 2012-12-27, 13:23 ]
a wiec tak czujniki posprawdzane sonda takze (sprawdzone tzn odlaczone i nie widac bylo zadnych zmian po odlaczeniu) wymienione swiece kopulka palec i dale nic , wiec juz chyba tylko przepustnica zzostala do wymiany
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości