Witajcie
Czy czujnik Halla jak jest padnięty to jakie ma parametry napięciowe na kablach?
Sprawdzałem Halla w taki sposób, ze wyciągnąłem aparat zapłonowy, podłączyłem wtyczkę do Halla, przekręciłem stacyjkę i między 1 a 2 pinem (-) + (0) podczas kręcenia napięcie pojawiało się i znikało (ok. 4-5V).
Ogólnie to jest problem ze Skodą felicią z silnikiem 1.6 AEE. W czasie jazdy zgasł i nie chciał już odpalić.
Przekładałem od siebie cewkę, aparat zapłonowy i nic, tak samo, kręci, na chwilę złapie (tak jakby chciał zapalić) i znów kręci i kręci i nie chce zapalić. Po kilku minutach znów to samo.
Paliwo i gaz jest, Hall był sprawdzany (info powyżej), pasek rozrządu jest dobrze napięty, nie ma możliwości, aby przeskoczył, iskra na świecach i jest (sprawdzany kabel każdy po kolei włożoną świecą), kopułka i palec wymienione w czerwcu 2009, kable WN też, aparat zapłonowy kupiony nowy zamiennik w czerwcu 2009.
Pompę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Próby uruchomienia silnika były i na PB i na LPG (sekwencja KME).
Proszę o info, bo już siły nie mam.